• Danemarca și Germania au început construcția celui mai lung tune subacvatic din lume.
  • Primul tronson al tunelului de 18km sub Marea Baltică a fost inaugurat.
  • Timpul de călătorie se va reduce de la 45 de minute cu feribotul, la 7 minute cu trenul.

Danemarca și Germania fac un pas important în domeniul transporturilor și încep construcția celui mai lung tunel rutier și feroviar subacvatic din lume. Au inaugurat primul tronson al tunelului de 18 km pe sub Marea Baltică. Programat să se deschidă în 2029, tunelul va reduce timpul de călătorie între cele două țări de la 45 de minute cu feribotul, la doar 7 minute cu trenul. Florin Țincu, expert în turism, spune că Europa face pași concreți către un transport ecologic, până în 2030.

Cum va influența acest tunel fluxul turistic între țările nordice și Europa Centrală?

„Data de 2029 nu e aleasă întâmplător. Anul 2030 este prima bornă de sustenabilitate pe care Uniunea Europeană și-a asumat-o. Acest tunel scurtează drumul printr-un tunel subacvatic care va înlocui transportul cu feribotul. Danemarca este campioana sustenabilității iar cel mai important lucru este calitatea vieții turiștilor din Europa”, a declarat Florin Țincu, expert în turism, pentru Aleph News.

Recomandări

MACRON: „A VENIT TIMPUL UNEI ALIANȚE LARGI”
BARDELLA ACUZĂ EXTREMA STÂNGĂ
ANGLIA-SLOVACIA 2-1
EXTREMA DREAPTĂ CÂȘTIGĂ TURUL 1
EXTREMA DREAPTĂ CÂȘTIGĂ TURUL 1
ROMÂNIA, PE LOCUL 5 LA SUSȚINĂTORI

Citește și