• Ultima majorare a tarifelor Prime de la Amazon a fost în urmă cu patru ani.
  • De la 119 dolari, abonamentul Prime va avea prețul de 139 de dolari.
  • Creșterea prețurilor este cauzată de lipsa forței de muncă și de majorarea costurilor de transport.

Compania a majorat ultima dată tarifele Prime în urmă cu patru ani, dar spune că majorarea costurilor de transport și a costurilor de forță de muncă înseamnă că acum trebuie să impună această creștere, în condițiile în care SUA se confruntă deja cu cea mai mare inflație din ultimii aproape 40 de ani.

Amazon a dezvăluit că va majora costul abonamentului Prime pentru clienții de pe piața sa principală din SUA pentru a compensa creșterea costurilor, în timp ce raportează un salt al vânzărilor și al profiturilor.

Gigantul din domeniul comerțului electronic, al stocării de date în cloud și al divertismentului a declarat că taxa anuală pentru cei 200 de milioane de membri din SUA, care acoperă livrările de cumpărături și serviciul său de streaming, va crește pentru prima dată în ultimii patru ani, de la 119 dolari în prezent la 139 de dolari – o creștere de aproape 17%.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Amazon făcut acest anunț în contextul în care companiile la nivel global se luptă cu o creștere a costurilor cauzate de pandemia COVID, care a forțat creșterea costurilor de transport și a salariilor din cauza lipsei de forță de muncă.

Probabil că Amazon și-a asigurat încrederea necesară pentru a impune această majorare după ce venitul net din ultimul trimestru al anului său financiar, care include Black Friday și Crăciunul, aproape s-a dublat la 14,3 miliarde de dolari, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Directorul executiv Andy Jassy a declarat: „Așa cum era de așteptat, în perioada sărbătorilor, am înregistrat costuri mai mari cauzate de lipsa forței de muncă și de presiunile inflaționiste, iar aceste probleme au persistat în primul trimestru din cauza Omicron. În ciuda acestor provocări pe termen scurt, continuăm să ne simțim optimiști și entuziasmați în ceea ce privește afacerea pe măsură ce ieșim din pandemie.”