Elon Musk crede că poate dubla veniturile Twitter doar prin abonamente

Elon Musk se așteaptă ca Twitter să obțină venituri de aproape 10 miliarde de dolari din abonamente până în 2028, o proiecție care dublează veniturile totale de 5 miliarde de dolari obținute de platformă anul trecut, potrivit unui raport al The New York Times.

Într-un pachet de prezentare consultat de Times, Musk le-a oferit investitorilor o mostră a ceea ce i-ar aștepta de la platformă. Aceasta ar include, se pare, creșterea numărului de abonați Twitter Blue la 69 de milioane până în 2025 și mai mult decât dublarea acestui număr la 159 de milioane până în 2028. Lansat anul trecut, Twitter Blue este abonamentul de 2,99 dolari/lună al serviciului, care le oferă utilizatorilor acces la un buton „undo tweet”, la personalizarea aplicației, la articole fără reclame și la alte caracteristici exclusive. Musk se așteaptă la o creștere uriașă a numărului total de utilizatori Twitter, de asemenea, de la 217 milioane de utilizatori raportate anul trecut la 600 de milioane de utilizatori Twitter în 2025 și, în cele din urmă, la 931 de milioane în 2028.

Pachetul de prezentare prezintă, de asemenea, planurile pentru un serviciu de abonament nenumit în afara Blue, numit „X”, care Musk se așteaptă să aducă nouă milioane de abonați în 2023 și 104 milioane până în 2028. La începutul acestei săptămâni, Musk a lăsat să se înțeleagă că ar urma să perceapă de la guverne și corporații un „ușor cost” pentru utilizarea Twitter.

Oricare ar fi abonamentul „X”, se presupune că veniturile din acesta și Blue combinate vor atinge pragul de 10 miliarde de dolari până în 2028, reprezentând o mare parte din veniturile totale de 26,4 miliarde de dolari pe care Musk crede că serviciul le va atinge în același an.

Potrivit Times, platforma ar trebui să compenseze restul veniturilor totale preconizate cu reclame, lucru prin care Musk preconizează că Twitter va câștiga aproximativ 12 miliarde de dolari până în 2028. În trecut, Twitter s-a bazat pe publicitate ca principal flux de venituri, dar Musk, care a spus într-un tweet, acum șters, că Twitter ar trebui să elimine reclamele pentru abonații plătiți, vrea ca reclamele să reprezinte doar 45% din veniturile totale ale Twitter.

Exit mobile version