- Musk, care conduce și Tesla, a declarat că marii agenți de publicitate i-au spus că reclamele pe Twitter au cel mai mic randament al investiției.
- Musk a concediat 50% dintre angajații companiei și a cerut personalului rămas să se angajeze la ore lungi.
- Mișcările controversate au zguduit agenții de publicitate, care contribuie cu 90% din veniturile Twitter.
Elon Musk a declarat că Twitter este acum pe cale să ajungă anul viitor la „aproximativ un echilibru al fluxului de numerar”, în timp ce proprietarul miliardar și-a apărat măsurile de reducere drastică a costurilor la platforma de socializare.
Anterior, Twitter se îndrepta spre o „situație de flux de numerar negativ de 3 miliarde de dolari pe an” înainte de reducerile de costuri, a declarat Musk miercuri, în cadrul unei discuții audio Twitter Spaces. De când a preluat Twitter, pe 27 octombrie, Musk a concediat 50% dintre angajații companiei și a cerut personalului rămas să se angajeze la ore lungi și la o cultură „hardcore”, ceea ce a provocat mai multe plecări de angajați. Mișcările controversate au zguduit agenții de publicitate, care contribuie cu 90% din veniturile Twitter.
„Avem un exercițiu de incendiu de urgență în mâinile noastre”, a declarat Musk. „Acesta este motivul acțiunilor mele”. Twitter are în prezent puțin peste 2.000 de angajați, a declarat Musk miercuri. Musk a spus că Twitter era anterior pe cale să cheltuiască 5 miliarde de dolari anul viitor.
Cu o datorie de 12,5 miliarde de dolari din cauza achiziției, Twitter se confrunta cu o ieșire netă de numerar de 6,5 miliarde de dolari, cu venituri de aproximativ 3 miliarde de dolari anul viitor. Aceasta însemna un flux de numerar negativ de 3 miliarde de dolari, a spus Musk, adăugând că Twitter are 1 miliard de dolari în numerar.
În timpul sesiunii Spaces, Musk a declarat că „prioritatea sa numărul unu” este de a crește veniturile din abonamente, astfel încât acestea să devină o parte semnificativă a afacerii Twitter. În prezent, companiile reduc bugetele de publicitate într-o economie slabă.
Musk, care conduce și Tesla, a declarat că marii agenți de publicitate i-au spus că reclamele pe Twitter au cel mai mic randament al investiției dintre toate platformele de social media. El a spus că un agent de publicitate i-a sugerat că Twitter ar trebui să afișeze o reclamă dacă un utilizator menționează un produs în răspunsurile la tweet. „Am spus, da, ar trebui să facem asta”, a spus șeful Tesla.