- Twitter a dezvăluit câteva schimbări care urmează să apară pe platformă și este o veste bună pentru influencerii Twitter.
- Singura modalitate prin care creatorii de pe Twitter puteau primi bani de pe urma conținutului pe care îl publicau pe platformă era prin abonamente.
- Se pare că funcția de venituri va fi disponibilă pentru oricine are un abonament Twitter Blue și primește reclame în răspunsurile sale.
Elon Musk a dezvăluit câteva schimbări care urmează să apară pe platformă și este o veste bună pentru influencerii Twitter. Vineri, proprietarul și directorul executiv al Twitter, Elon Musk, a anunțat că platforma va începe să împartă veniturile din publicitate cu creatorii dacă în topicurile de răspuns ale acestora apar reclame.
„Începând de astăzi, Twitter va împărți veniturile din reclame cu creatorii pentru reclamele care apar în filele lor de răspuns”, a scris Musk.
Înainte de acest anunț, singura modalitate prin care creatorii de pe Twitter puteau primi bani de pe urma conținutului pe care îl publicau pe platformă era prin abonamente. Conturile Twitter bazate pe abonamente erau disponibile doar pentru câțiva utilizatori selectați care aveau cel puțin 10.000 de urmăritori, aveau 18 ani sau mai mult și au scris de 25 de ori pe Twitter în ultimele 30 de zile.
Musk a adăugat: „Pentru a fi eligibil, contul trebuie să fie un abonat la Twitter Blue Verified”.
Doar din tweet-ul lui Musk, se pare că funcția de venituri va fi disponibilă pentru oricine are un abonament Twitter Blue și primește reclame în răspunsurile sale. Acest lucru ar putea stimula mai mulți tineri să se alăture platformei și să fie activi, precum și mai multe persoane să plătească costul de 11 dolari pentru Twitter Blue. Se pare că face parte din eforturile recente ale lui Musk de a face Twitter mai profitabil.
„Twitter trebuie să fie locul în care un creator este cel mai bine recompensat pentru timpul și talentul său”, a adăugat Musk.
Oamenii și-au exprimat entuziasmul cu privire la noua evoluție, dar nu fără multe întrebări din partea celor care se întreabă cui se aplică, cum vor fi plătiți oamenii și multe altele. Anunțul vine la o zi după ce Twitter a dezvăluit că va cere utilizatorilor API să plătească o taxă de abonament.