eMAG, cel mai puternic retailer online din România şi unul dintre cei mai mari jucători din regiune, va organiza în acest an pe data de 13 noiembrie evenimentul de shopping Black Friday, ajuns la a zecea ediţie.

eMAG, cel mai puternic retailer online din România şi unul dintre cei mai mari jucători din regiune, va organiza în acest an pe data de 13 noiembrie evenimentul de shopping Black Friday, ajuns la a zecea ediţie.

“Interesul pentru cel mai aşteptat eveniment de cumpărături al anului a crescut de la an la an. Încă de la prima ediţie, Black Friday a atras clienţi noi care comandă online pentru prima oară datorită preţurilor şi gamei variate de produse accesibile de oriunde”, spun reprezentanţii companiei.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Anul trecut, 90% dintre români au auzit despre Black Friday, iar mai mult de 53% dintre aceştia şi-au propus să cumpere cel puţin un produs la ofertă, potrivit datelor furnizate de Kantar România.

Dante Internaţional, compania care administrează eMAG, a raportat la Finanţe afaceri de 4,599 mld. lei în 2019, mai mari cu 8% faţă de anul precedent, şi un profit net de 49,5 mil. lei, faţă de o pierdere netă de 44,7 mil. lei în 2018.