• Epidemia a stimulat adopția tehnologiilor deja existente pe piață, care nu erau populare
  • Pentru a fi sustenabilă, digitalizarea trebuie gândită pe termen lung
  • Digitalizarea nu a prea fost o alegere, ci singura opțiune existentă

N-o să-ți vină să crezi dar epidemia de coronavirus are și părți bune. Vrând-nevrând ne-a obligat pe toți să ne digitalizăm.

Desigur, digitalizarea nu a prea fost o alegere, ci singura opțiune existentă. Doar așa au putut supraviețui multe dintre business-uri.

Despre asta au discutat și colegii de la Ziarul Financiar în ZF High Tech Innovation Summit. În acest an a fost și el digitalizat. Întâlnirea a fost online.

Recomandări

AȘA, XI?
FLORENȚA COMBATE TURISMUL
TINEREȚE FĂRĂ BĂTRÂNEȚE
DIAVOLUL SE ÎMBRACĂ DE LA PRAGA
SUNTEM DIN ALTĂ LIGĂ?
BANI PENTRU UCRAINA

Procesul de digitalizare trebuie gândit pe termen lung pentru a fi sustenabil, deoarece digitalizarea necesită schimbarea modului de business, a modului de operare”, a spus Răzvan Sighinaș, chief information officer, ING România.

Lucrul bun pe care l-a făcut în domeniul high-tech pandemia nu a fost neapărat să stimuleze inovația, ci să stimuleze adopția tehnologiilor existente pe piață”, a afirmat Cătălina Niculiţă, Systems Engineering Manager Cisco România.