Exemplul antreprenorului care a trecut de la pliante la viziere. Are un profit mai mare și n-a renunțat la niciun angajat

În timp ce unii îşi închid firmele, alţii reuşesc să producă şi mai mulţi bani. Ei bine, Bogdan a reuşit.

În urmă cu două luni, firma lui din Râmnicu Vâlcea producea materiale publicitare. Vremurile s-au schimbat, iar cererea pentru produsele lui a scăzut. Nu a clacat, însă, ci s-a reprofilat.

În plină epidemie de coronavirus, Bogdan şi-a transformat atelierul în secţie de confecţionat viziere şi etichete pentru dezinfectanţi.

Firma lui Bogdan produce acum 10.000 de viziere pe săptămână.

„Am vândut până acum cu preţuri de 10, chiar 8 lei. Pe măsură ce am putut achiziţiona materia primă cu un cost mai mic, am putut micşora şi preţul. Suntem convinşi că la o producţie de 25.000 de viziere putem ajunge la un cost de sub 4 lei fără TVA pe vizieră”, a spus Bogdan Pistol. 

A dezvăluit că profitul firmei a crescut acum cu 25% şi îşi poate păstra toți cei nouă angajaţi.

Exit mobile version