- În 80% din cazuri femeile sunt cele care aleg modelul noii mașini cumpărate.
- Marta Garcia: „Părerea lor e importantă, pentru că aduce o perspectivă esențială asupra nevoilor și preferințelor consumatorilor”.
- Marta și-a propus să promoveze rolul femeilor în industria auto și consolidarea prezentei lor în această sferă de activitate.
Dacă te gândești să îți cumperi o nouă mașină, ar trebui să știi că, în 80% din cazuri femeia o va alege. Cel puțin asta spune Marta Garcia, jurnalistă și președintă a Women’s Worldwide Car Of The Year, care subliniază importanța implicării femeilor în industria auto. „Părerea lor e importantă, pentru că aduce o perspectivă esențială asupra nevoilor și preferințelor consumatorilor”, adaugă Marta.
Jurnalista spaniolă Marta Garcia spune că femeia trebuie ascultată mai des de producătorii auto și că femeile ar trebui să beneficieze de o deschidere mai mare în căutarea de locuri de muncă în industria auto. Nivelul lor de implicare ar trebui să fie reflectat în deciziile strategice ale producătorilor de mașini. Au o influență mare atunci când vine vorba de luarea deciziilor.
Marta e pasionată de mașini încă din copilărie. La 11 ani a participat și la o competiție de karting. În cariera sa de jurnalist auto, a colaborat cu diverse publicații, inclusiv revista Elle și echipa Car and Driver, precum și fondarea primei publicații online dedicate mașinilor din Spania, numită Cibercar. Prin implicarea în Women’s Worldwide Car Of The Year, Marta și-a propus să promoveze rolul femeilor în industria auto și consolidarea prezentei lor în această sferă de activitate.
Citește și