Firmele de food delivery, pe plus în perioada stării de urgență

În perioada stării de urgență firmele de delivery au fost pe plus. Unele dintre ele au avut creșteri și de 100% în vânzări, iar veniturile angajaților au crescut cu 15-20%.

O companie de delivery a făcut de la începutul anului 2.000 de angajări în țară.

„Traficul în perioada asta o să fie un pic mai aglomerat față de cum era înainte pentru că au început elevii să meargă la școală și majoritatea își duc copiii cu mașina. Bacșișul primit de la clienți e relativ același, chiar mai scăzut”, spune Doru Sârghe, livrator.

Iar dacă în perioada de lockdown traficul a fost mai redus și livratorii au putut face chiar și 40 de comenzi pe zi, acum că școala a început și încet, încet românii revin la birou, traficul se va intensifica și timpul de livrare va crește.

„Situația a început să fie un pic dificilă odată cu back to school-ul și cu reînceperea lucrului. Foarte multe companii au început să-și încurajeze angajații să vină la birou în condiții oarecum normale Dar lucrăm în continuare la optimizarea rutelor”, spune Răzvan Andrei Preduchin, director comercial Food Panda.

Exit mobile version