Firmele de curierat au câştigat în pandemie. Afacerile FAN Courier au depăşit 1 miliard de lei

Nu toate afacerile au pierdut în pandemie. Câștigătoare în criză au fost firmele de curierat.

FAN Courier, de exemplu, a luat potul cel mare: afacerile de anul trecut ale firmei au depășit pragul de un miliard de lei. Potrivit Ziarului Financiar, doar 16 companii antreprenoriale au reuşit, până în 2019, să aibă câștiguri atât de mari.

Schimbările majore şi rapide pe care le-a adus criza Covid-19 s-au reflectat pe tot parcursul anului trecut şi în activitatea companei de curierat. Din cauza restricţiilor impuse de pandemie, multe business-uri s-au reorientat către vânzările exclusiv online. Consumatorii au ales să folosească mai mult şi mai des serviciile de curierat, astfel că activitatea lor a fost luni de zile comparabilă cu vârfurile de sărbători sau Black Friday.

Pentru anul acesta, compania de curierat estimează o creştere între 10% şi 15%, în funcţie de evoluţia crizei sanitare şi ce impact va avea în economie. De asemenea, bugetul de investiţii al FAN Courier pentru anul acesta se ridică la 20 milioane euro. Iar una dintre cele mai importante investiţii ale FAN Courier este HUB-ul de la Cluj-Napoca, care urmează să fie dat în funcţiune până la finalul anului 2021. Și care va avea 300 de angajați.

Dacă cererea de servicii de curierat se va menţine la un nivel ridicat şi anul acesta, FAN Curier ia în calcul creşterea numărului de angajaţi cu 10% în 2021.

Exit mobile version