• Datorită sistemului mild-hybrid de 48 de volţi, unitatea de propulsie dezvoltă o putere maximă de 170 CP şi un cuplu maxim de 248 Nm.
  • Motorul de 1,0 litri este cuplat la o cutie automată cu dublu-ambreiaj, cu şapte trepte, care permite schimbarea rapoartelor prin intermediul clapetelor de pe volan.
  • Cine va dori un Puma ST cu transmisie manuală, va cumpăra versiunea 1.5 EcoBoost de 200 CP, iar cine va dori unul cu transmisie automată, va opta pentru cel de 1.0 EcoBoost de 170 CP.

Ford completează gama cu un nou Puma ST Powershift, cu cea mai puternică versiune a motorului EcoBoost de 1,0 litri – 170 CP datorită componentei mild-hybrid, alături de transmisia automată Powershift cu 7 trepte. Puma ST Powershift utilizează un tren de rulare optimizat pentru sportivitate, oferă echipamente premium în dotarea standard şi introduce culoarea Azura Blue, exclusiv pentru ST.

Datorită sistemului mild-hybrid de 48 de volţi, unitatea de propulsie dezvoltă o putere maximă de 170 CP şi un cuplu maxim de 248 Nm. Motorul de 1,0 litri este cuplat la o cutie automată cu dublu-ambreiaj, cu şapte trepte, care permite schimbarea rapoartelor prin intermediul clapetelor de pe volan.

Cine va dori un Puma ST cu transmisie manuală, va cumpăra versiunea 1.5 EcoBoost de 200 CP, iar cine va dori unul cu transmisie automată, va opta pentru cel de 1.0 EcoBoost de 170 CP. Ambele sunt produse în uzina Ford Otosan de la Craiova, alături de motorul EcoBoost de 1,0 litri.

Recomandări

CIOLACU: AVEM COALIȚIE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT
UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS
SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT

Noua versiune Puma ST Powershift preia întregul tren de rulare de la Puma ST 1.5 EcoBoost şi toate setările sale specifice de performanţă.

Alături de elementele de confort, de spaţiul interior şi de soluţiile practice inovatoare, inclusiv MegaBox, noul Puma ST Powershift propune experienţe de condus tipice modelelor Ford Performance. Acceleraţia 0-100 km/h este realizată în 7,4 secunde, în timp ce consumul mediu este de 6,3 l/100 km şi emisii de 144 g/km CO2.

Sistemul mild-hybrid activează recuperarea energiei mai rapid decât la alte versiuni şi permite o reîncărcare mai rapidă a acumulatorului litiu-ion. Astfel, demarorul integrat (cu rol de generator) poate susţine o perioadă mai lungă de creştere a cuplului la acceleraţii şi aduce un nivel de performanţă îmbunătăţit în regimul de turaţii joase ale motorului. În plus, recuperarea mai accentuată a energiei cinetice permite un plus de 10 CP din partea sistemului mild-hybrid.

Astfel, sistemul de propulsie aduce un plus de circa 10% la nivel de putere maximă, comparat cu versiunea de 155 CP a motorului 1.0 EcoBoost. Cu 170 CP disponibili la 5.750 rpm şi 248 Nm, Puma ST Powershift produce exact de două ori puterea pe litru faţă de un Focus ST170 din 2002.

Puma ST Powershift beneficiază de aceeaşi tehnologie cu valve active pentru evacuare regăsită la Puma ST, astfel încât propune o notă sonoră distinctivă la accelerare. Controlată de modurile de conducere selectabile, supapa de evacuare activă rămâne închisă în modurile Normal şi Eco pentru rafinamentul de zi cu zi, dar se deschide în modul Sport pentru a intensifica sunetul sportiv.

Puma ST Powershift introduce o nouă culoare – Azura Blue, exclusivă pentru ST, care se numără printre alte şase opţiuni de vopsea exterioară. Plafonul poate fi comandat în culoarea negru lucios, la fel ca şi alte elemente de la exterior, precum grila, capacele oglinzilor şi eleronul spate de pe plafon. Puma ST Powershift oferă, de asemenea, un finisaj Magnetite pentru jantele de aliaj de 19 inchi, oferite standard.