- Formula 1 și LVMH colaborează pentru a îmbina motorsportul cu luxul.
- Parteneriatul vizează inovații în experiența fanilor și în marketing.
- Acordul se va derula pe o perioadă de 10 ani și are impact pentru fanii curselor și ai fashionului.
Formula 1 și LVMH, lider mondial în lux, au anunțat un parteneriat de 10 ani. Colaborarea promite să aducă o nouă dimensiune în motorsport și se concentrează pe integrarea luxului în experiența fanilor.
LVMH, cunoscut pentru branduri de top precum Louis Vuitton, Christian Dior și Moët & Chandon, urmărește să îmbine expertiza sa în lux cu pasiunea și adrenalina din Formula 1. Această alianță va aduce noi concepte în hospitality, fan engagement și va dezvolta noi produse inspirate de lumea cursei.
„În sportul cu motor, ca și în modă, ceasuri sau vinuri și băuturi spirtoase, fiecare detaliu contează pe calea spre succes. Atât în atelierele noastre, cât și pe circuitele din întreaga lume, această căutare neîncetată de a depăși granițele este cea care ne inspiră viziunea și este sensul pe care vrem să-l aducem acestui parteneriat extraordinar și unic dintre Formula 1 și grupul nostru”, a spus Bernard Arnault pentru Forbes.
Parteneriat global cu impact pe termen lung
Colaborarea dintre Formula 1 și LVMH nu este doar despre branding. Cei doi giganți intenționează să exploreze oportunități de marketing global și să dezvolte produse exclusiviste pentru fani. Parteneriatul va pune un accent puternic pe sustenabilitate și inovație tehnologică, domenii în care ambele companii sunt lideri.
Parteneriatul are potențialul să deveniă unul dintre cele mai influente în sport și afaceri și creează o legătură puternică între lux și motorsport, două domenii aparent diferite, dar la fel de atrăgătoare pentru publicul global.