- Marca italiană de automobile Ferrari a anunțat o creștere a profitului său în ultimul timp.
- Succesul se datorează lansării SUV-ului „Purosangue”.
- Este primul model cu patru uși al mărcii.
Vânzările companiei italiene totale au crescut cu 10% față de același trimestru al anului trecut, ajungând la 3.567 de vehicule. „Am fost surprinși de o surpriză pozitivă pentru aceste dobânzi puternice”, a declarat Vigna, CEO-ul Ferrari, scrie Fox Business.
Advertisment
Dacă te oprești la reprezentanța locală „Ferrari” și comanzi o mașină, vor trece doi ani până când o vei primi. Clienții care au comandat acum „Purosangue” cu motor pe benzină au scos din buzunare 390.000 de euro. Numele înseamnă „pur-sânge” în italiană și este dotat cu un motor de 715 cai putere. Restul gamei „Ferrari“ este epuizată până în 2025.
Cu toate acestea, Vigna limitează producția de Purosangue la 20% din vânzările totale ale mărcii, pentru a-și păstra imaginea exclusivistă. „Ferrari” este o companie din Italia care produce automobile în stilul sport, luxoase. Enzo Ferrari a pus bazele agenției în anul 1939. Prima mașină a brand-ului a fost produsă în 1940, însă prima care a avut sigla Ferrari, a apărut în 1947.
Recomandări
Înainte să fabrice mașini, firma s-a concentrat mai ales pe producția de motoare de avion. Deși nu a putut construi automobile de la început, Ferrari a continuat să conceptualizeze noi modele de mașini de curse pe toată durata celui de al II-lea Război Mondial.
Citește și
- FOTO. Prinţul Louis a furat toate privirile la încoronarea Regelui Charles al III-lea. Fiul lui William, spectacol în timpul ceremoniei de la Westminster Abbey
- FOTO-VIDEO. Ce a spus prințul Harry în timpul încoronării. Ducele a fost surprins discutând cu Jack Brooksbank la ceremonia de încoronare
- VIDEO. LIVE UPDATE. Charles al III-lea, încoronat oficial Rege al Marii Britanii. Și Regina Camilla a primit coroana
Partenerii noștri