• Marca italiană de automobile Ferrari a anunțat o creștere a profitului său în ultimul timp.
  • Succesul se datorează lansării SUV-ului „Purosangue”.
  • Este primul model cu patru uși al mărcii.

Vânzările companiei italiene totale au crescut cu 10% față de același trimestru al anului trecut, ajungând la 3.567 de vehicule. „Am fost surprinși de o surpriză pozitivă pentru aceste dobânzi puternice”, a declarat Vigna, CEO-ul Ferrari, scrie Fox Business.

Dacă te oprești la reprezentanța locală „Ferrari” și comanzi o mașină, vor trece doi ani până când o vei primi. Clienții care au comandat acum „Purosangue” cu motor pe benzină au scos din buzunare 390.000 de euro. Numele înseamnă „pur-sânge” în italiană și este dotat cu un motor de 715 cai putere. Restul gamei „Ferrari“ este epuizată până în 2025.

Cu toate acestea, Vigna limitează producția de Purosangue la 20% din vânzările totale ale mărcii, pentru a-și păstra imaginea exclusivistă. „Ferrari” este o companie din Italia care produce automobile în stilul sport, luxoase. Enzo Ferrari a pus bazele agenției în anul 1939. Prima mașină a brand-ului a fost produsă în 1940, însă prima care a avut sigla Ferrari, a apărut în 1947.

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE

Înainte să fabrice mașini, firma s-a concentrat mai ales pe producția de motoare de avion. Deși nu a putut construi automobile de la început, Ferrari a continuat să conceptualizeze noi modele de mașini de curse pe toată durata celui de al II-lea Război Mondial.

Citește și