• Marca italiană de automobile Ferrari a anunțat o creștere a profitului său în ultimul timp.
  • Succesul se datorează lansării SUV-ului „Purosangue”.
  • Este primul model cu patru uși al mărcii.

Vânzările companiei italiene totale au crescut cu 10% față de același trimestru al anului trecut, ajungând la 3.567 de vehicule. „Am fost surprinși de o surpriză pozitivă pentru aceste dobânzi puternice”, a declarat Vigna, CEO-ul Ferrari, scrie Fox Business.

Dacă te oprești la reprezentanța locală „Ferrari” și comanzi o mașină, vor trece doi ani până când o vei primi. Clienții care au comandat acum „Purosangue” cu motor pe benzină au scos din buzunare 390.000 de euro. Numele înseamnă „pur-sânge” în italiană și este dotat cu un motor de 715 cai putere. Restul gamei „Ferrari“ este epuizată până în 2025.

Cu toate acestea, Vigna limitează producția de Purosangue la 20% din vânzările totale ale mărcii, pentru a-și păstra imaginea exclusivistă. „Ferrari” este o companie din Italia care produce automobile în stilul sport, luxoase. Enzo Ferrari a pus bazele agenției în anul 1939. Prima mașină a brand-ului a fost produsă în 1940, însă prima care a avut sigla Ferrari, a apărut în 1947.

Recomandări

ÎN TOP 10 LA POLUARE
CE ALIMENTE ADUC FERICIREA?
VOULEZ VOUS?
COALIȚIA DEJA SE CEARTĂ
MAKE LOVE, NOT WAR
CE FILM VEZI AZI?

Înainte să fabrice mașini, firma s-a concentrat mai ales pe producția de motoare de avion. Deși nu a putut construi automobile de la început, Ferrari a continuat să conceptualizeze noi modele de mașini de curse pe toată durata celui de al II-lea Război Mondial.

Citește și