Un Bugatti Veyron va circula de acum înainte pe străzile din România. Registrul Auto Român a anunțat miercuri că a verificat bolidul la sediul din Grivița.

„RAR Grivița, invadat de 1.000 de cai putere. În 2011, atunci când a fost produs, un Bugatti Veyron 16.4 costa în jur de 2.000.000$. Cu siguranță, de astăzi, un român este mai fericit când îi admiră motorul de 8L, W16”, au scris reprezentanții RAR pe Facebook.

Bugatti Veyron inspectat de RAR. Foto: Facebook/RAR
Bugatti Veyron inspectat de RAR. Foto: Facebook/RAR

Conform datelor Direcției regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), acesta nu este singurul Bugatti înmatriculat în România. Potrivit economica.net, în parcul auto naționale se mai află un „model nespecificat” al mărcii franceze, având însă o vechime mai mare de 20 de ani.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Bugatti Veyron poate atinge o viteză de 420 km/h și efectuează ciclul 0-100 km/h în numai 2,6 secunde. Modelul produs de grupul VAG a ieșit pe piață în septembrie 2005 ca cea mai scumpă și rapidă mașină din lume (1,7 milioane de euro).

Motorul, cu 16 pistoane, produce 1001 CP (cai putere) sau 1200 CP.

Numele său provine de la pilotul francez Pierre Veyron, primul care a câștigat cursa de la Le Mans 1939. Bugatti a câștigat atunci primul loc în cursa de anduranță fiind și ultimul an în care Bugatti a participat la Le Mans.