GoDaddy, criticată după ce s-a aflat că mailul în care anunța prime de sărbători a fost de fapt un test pentru angajați

„Pentru a vă asigura că primiți bonusul unic la timp pentru Sărbători, vă rugăm să selectați locația și să completați detaliile până vineri, 18 decembrie”, scria în e-mail, conform Business Insider.

Angajații care nu au reușit să treacă testul de e-mail phishing au fost invitați să reia pregătirea de securitate a companiei.

Cel mai mare registrator de domenii din lume și companie de găzduire web, GoDaddy, se confruntă cu reacții adverse pentru păcălirea angajaților cu un test de phishing deghizat într-un anunț de bonus de vacanță.

Pe 14 decembrie, angajații GoDaddy au primit un e-mail de la expeditorul happyholiday@Godaddy.com, intitulat „GoDaddy Holiday Party”, potrivit The Copper Courier.

„2020 a fost un an record pentru GoDaddy, datorită ție!” e-mailul a continuat, „deși nu putem sărbători împreună în timpul petrecerii noastre anuale de vacanță, vrem să ne arătăm aprecierea și să împărtășim un bonus unic de 650 de dolari, pentru vacanță!”

Destinatarilor li s-a cerut să trimită informații personale până pe 18 decembrie. E-mailurile de tip phishing determină de obicei persoanele să dezvăluie informații personale sau financiare care ar putea fi apoi utilizate cu scopuri rău intenționate.

Mai mulți angajați GoDaddy au distribuit e-mailul cu The Copper Courier; e-mailul a inclus un banner cu fulgi de zăpadă, având tema unei invitații la petrecerea de vacanță.

La două zile după ce a fost trimis anunțul, cel puțin 500 de angajați au primit un e-mail de la ofițerul șef de securitate al companiei, potrivit The Copper Courier.

„Primiți acest e-mail deoarece ați eșuat recentul nostru test de phishing”, a scris în e-mail agentul principal de securitate al companiei, Demetrius Comes. „Va trebui să reluați pregătirea în domeniul ingineriei sociale privind conștientizarea securității.”

Companiile folosesc în mod regulat metode pentru a învăța angajații despre siguranța computerelor. Încălcările de securitate pot avea un efect perturbator asupra afacerilor și pot expune oamenii la furtul de identitate.

GoDaddy nu a răspuns solicitărilor de a comenta cu privire la această situație.

În 2020, GoDaddy a raportat „o creștere record a clienților” și a declarat că a depășit 20 de milioane de clienți, dar nu a scăpat de dificultăți. Compania trebuie să concedieze sau să redistribuie sute de angajați pe tot parcursul pandemiei.

Exit mobile version