• A patra asfaltare a început pe sensul dinspre Tulcea spre Brăila.
  • Podul suspendat peste Dunăre a fost inaugurat pe 6 iulie 2023.
  • La scurt timp după inaugurare au apărut primele probleme legate de asfalt, care s-a „vălurit”.

De un an și 3 luni, de când a fost deschis, podul a trecut prin numeroase reparații rușinoase, pentru cea mai mare construcție suspendată din România. A patra asfaltare a început pe sensul dinspre Tulcea spre Brăila, iar cei de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere se asigură că sunt respectați toți parametrii tehnologici.

„Au început lucrările de asfaltare pe Podul de la Brăila, DN2S, km 4+500 – km 6+600, – sensul Tulcea către Brăila. Devierea traficului rutier de pe Calea 2 pe Calea 1 la km 7+000, cu revenire în Calea 2 la km 3+000. Circulaţia rutieră se desfăşoară în ambele sensuri cu restricţie de viteză de 30 km/h. Lucrările de asfaltare vor dura 6 zile iar semnalizarea se realizează cu balize direcţionale şi lămpi de culoare galbenă intermitentă pe timpul nopţii”, a transmis Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Buzău.

Podul suspendat peste Dunăre – cel mai mare pod suspendat construit vreodată în România, al treilea ca dimensiune din Europa şi ultimul pod peste Dunăre înainte de vărsarea în Marea Neagră – a fost inaugurat pe 6 iulie 2023, iar la scurt timp după inaugurare au apărut primele probleme legate de asfalt, care s-a „vălurit”.

Recomandări

ISRAELUL AMENINȚĂ IRANUL
PÎRVULESCU, VIZAT DE DNA
PREMIUL NOBEL PENTRU PACE
PÎRVULESCU LA DNA
STATISTICI SUMBRE ÎN RO
PAGUBE DUPĂ MILTON

Primele probleme au apărut în august 2023, la nici două luni de la inaugurare, când muncitorii și-au dat seama că nu fuseseră strânse toate șuruburile parapeților. Apoi, șoseaua a început să se înmoaie ca o plastilină. Recepția nu a fost făcută, pentru că nu erau gata drumurile de legătură. Conform CNAIR, acest lucru s-ar putea întâmpla până la sfârșitul anului. Potrivit contractului, podul are 10 ani garanție.

Citește și