IKEA are în plan noi magazine în SUA, în cadrul unei campanii de 2,2 miliarde de euro. Ce lanțuri de magazine înfruntă

FILE PHOTO: The company's logo is seen outside of an IKEA Group store in Saint-Herblain near Nantes, France, March 22, 2021. REUTERS/Stephane Mahe

Proprietarul magazinelor IKEA, Ingka Group, va cheltui 2 miliarde de euro (2,2 miliarde de dolari) pentru a se extinde în Statele Unite în următorii trei ani, cea mai mare investiție a sa într-o singură țară, într-un pariu pentru a câștiga clienți americani, în timp ce alți retaileri de mari dimensiuni închid magazine, scrie Reuters.


Suedezii de la IKEA, care au deschis primul magazin în SUA în 1985, în apropiere de Philadelphia, încearcă să câștige cote de piață în SUA, deoarece consumatorii cu bani puțini caută produse mai accesibile.
„Este în toate statele din SUA unde vedem oportunități, dar aș spune că în special în sud, unde vedem o cerere mare la care nu am reușit să răspundem până acum”, a declarat Tolga Öncü, șeful IKEA Retail la Ingka Group.


Ingka plănuiește să deschidă opt noi magazine IKEA mari și nouă magazine mai mici, precum și să modernizeze magazinele existente în SUA, care este a doua mare piață a IKEA după vânzări, după Germania, a anunțat joi compania.


Öncü a precizat că nu au fost încă stabilite locațiile specifice pentru aceste magazine. Noile magazine, inclusiv nouă „puncte de planificare și comandă”, magazine mai mici în care clienții pot obține sfaturi și pot comanda mobilă pentru livrare, se adaugă la deschiderile IKEA deja planificate în centrul orașului San Francisco și în Arlington, Virginia.


Pe măsură ce consumatorii cheltuiesc mai puțin, comercianții cu amănuntul din marile magazine Walmart și retailerul online de mobilă Wayfair reduc locurile de muncă și închid magazine, creând o oportunitate pentru IKEA de a achiziționa spații mai ieftine pentru magazine și depozite. Extinderea IKEA va crea 2.000 de locuri de muncă, a declarat Ingka.

Citește și

Exit mobile version