• Proprietarul unei fabrici de şosete, a reuşit să crească de patru ori cifra de afaceri, faţă de anul trecut.
  • A lăsat treaba cea mai grea în seama a opt roboţi de ultimă generaţie.
  • Angajații se ocupă doar de supravegherea mașinilor.

Tot mai multe afaceri au fost distruse de pandemie. Cu toate acestea, sunt şi businessuri care au înflorit în această perioadă. Un exemplu vine chiar de la Craiova.

Ilie Pană, proprietarul unei fabrici de şosete, a reuşit să crească de patru ori cifra de afaceri, faţă de anul trecut. A lăsat treaba cea mai grea în seama a opt roboţi de ultimă generaţie. Iar cei 10 angajați se ocupă doar de supravegherea mașinilor, de etichetarea și ambalarea produselor.

Acest robot care încheie şoseta noastră la vârf, fără cusătură, preia şoseta din maşina de tricotat ochi cu ochi, cu o precizie ceva mai bună decât a unui chirurg.(…) Vedeţi cum se vede această cheie la vârf, dar nu se simte.”, a explicat Ilie.

Roboţii nu se îmbolnăvesc de covid. (…) Nu putem să lucrăm doar cu roboţi, dar dacă putem ca roboţii să facă lucrurile mai plictisitoare, mai repetitive, atunci o vom face. Şi oamenii să facă lucrurile mai drăguţe.”, a mai adăugat antreprenorul.

Un alt secret al reuşitei este schimbarea strategiei de marketing. Ilie a renunţat la colaborările cu magazinele şi îşi vinde produsele direct din fabrică. Promovarea o face doar pe reţelele de socializare.

„Noi, când am început anul trecut, cu aceleaşi şosete ne-am dus la aproape toate hypermarketurile din România şi toţi ne spuneau că sunt scumpe. Deşi, noi am realizat acum că, dacă le vindeam la preţul acela la care le propuneam la supermarketuri, nu am fi câştigat absolut nimic.”, a precizat Ilie.

Acum, taxa pe care o plătea magazinelor, o plăteşte pentru publicitate în online. Și-i mai rămâne și profit. Iar clienţi are atât în ţară, cât şi în străinătate.

Ele sunt gândite în aşa fel încât orice ţinută ai vrea să ai într-o anume zi, dacă cauţi în acea cutiuţă vei găsi ceea ce ai nevoie să asortezi la blugi, pantaloni eleganţi.(…) Cutiuţa a fost descoperită prin multiplele reclame care apar pe Facebook şi Instagram. Un brand românesc destul de bine promovat.”, a spus Cătălin Neculoiu, client.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT