• Grupul spaniol Inditex a anunțat că va închide peste 1000 de magazine în întreaga lume
  • Cel mai mare retailer de îmbrăcăminte spune că se va concentra pe vânzările online
  • În primul trimestru al anului, din cauza pandemiei, vânzările Inditex au scăzut cu 44%, adică peste 2 miliarde de euro

Grupul spaniol Inditex, care deține branduri precum Zara, Bershka, Pull & Bear sau Massimo Dutti, a anunțat că va închide până la 1200 de magazine în întreaga lume și se va axa pe comerțul online, din cauza pandemiei de coronavirus care a generat pierderi uriașe, informează The Guardian.

Reprezentanții retailer-ului de îmbrăcăminte și accesorii va renunța la majoritatatea magazinelor mici, cele mai multe în Asia și Europa.

Angajații companiei nu vor avea de suferit, aceștia urmând să inter într-un proces de restructurare. Ei ar urma să primească job-uri în diviza de comerț online.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Inditex a raportat pierderi masive în perioada pandemiei, cu scăderi de 44% în vânzări. Concret, grupul a pierdut aproximativ 2 miliarde de euro în primul trimestru financiar, comparativ cu anul trecut.

Totuși, există și părți pozitive: comenzile online au explodat în luna aprilie cu 95% mai mult decât anul trecut. Spaniolii vor investi aproximativ 1 miliard de euro până în 2022 pentru a dezvolta procesul de shopping online.