• Pandemia afectează micile întreprinderi şi producătorii locali
  • Sînziana Sooper promovează business-urile mici pe pagina de Instagram
  • Sasha Lopez este vegan şi cumpără alimente doar de la producători mici locali

Am intrat pe Instagram și am văzut un lucru care merită un mega-like. Influencerii români încep să promoveze businessuri locale, care, cel mai probabil, ar închide obloanele fără reclama lor.

Sînziana Sooper vorbește pe Stories de mici antreprenori care îi plac. De pildă magazinul de artă al unei doamne de 85 de ani, Maria.

„Dânsa nu are nici pagină de Facebook, nici de Instagram nici site aşa că oamenii din online nu aveau cum să afle de ea, aşa că i-am dat eu o mână de ajutor. Şi chiar am primit mesaje de la foarte mulţi oameni care s-au dus la atelier”, spuen Sânziana Sooper.

Recomandări

CIOLACU: „RO ESTE INSTABILĂ”
INTERSTELLAR ARE SUCCES
BITCOIN INTRĂ ÎN LUX
DAC-AȘ FI PREȘEDINTE...
CE URMĂREȘTE RUSIA?
NOI AUDIERI LA TIKTOK

Ți-l dau exemplu și pe Sasha Lopez. Pune mare preț pe calitatea alimentelor, așa că aleargă mereu după produse bio.

Sincer vă zic, susţin producţia autohtonă înainte de pandemie, pentru că avem produse foarte bune. Începând cu cozonaci şi terminând cu zacuscă, orice, orice susţin afacerea locală, pentru că am două fete în casă şi vreau ca ele să fie sănătoase şi consider că produsele româneşti chiar sunt foarte foarte bune”, spune artistul.