- Cercetarea evidenţiază impactul tot mai mare al Inteligenţei Artificiale în viaţa cotidiană.
- 67% dintre respondenți consideră Inteligenţa Artificială utilă.
- 8 din 10 utilizatori caută informaţii despre branduri sau produse cu ajutorul A.I.
Aproape jumătate dintre utilizatorii români de Internet, din mediul urban (47%) folosesc Inteligenţa Artificială (A.I.) în activităţile lor zilnice, în special femeile (51% faţă de 42% dintre bărbaţi) şi tinerii între 18-24 ani (70%), relevă un studiu efectuat de Reveal Marketing Research.
Advertisment
Cercetarea evidenţiază impactul tot mai mare al Inteligenţei Artificiale în viaţa cotidiană a românilor şi analizează tendinţele în utilizarea acestei tehnologii.
67% dintre respondenți consideră Inteligenţa Artificială utilă, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. Studiul mai arată că 8 din 10 utilizatori caută informaţii despre branduri sau produse cu ajutorul A.I., iar 6 din 10 utilizatori iau decizii de cumpărare cu ajutorul A.I., în special bărbaţii (66%) şi cei sub 35 de ani (64%). AI ajută în procesul de cumpărare prin compararea produselor şi preţurilor (59%), rezumarea recenziilor (57%) şi recomandări personalizate (33%).
Recomandări
8 din 10 utilizatori de A.I. declară că folosesc tehnologia pentru a căuta informaţii despre branduri sau produse, în special bărbaţii (87% faţă de 77% dintre femei). De asemenea, 6 din 10 utilizatori admit că AI le influenţează alegerile de cumpărare, în special bărbaţii (66% faţă de 56% dintre femei) şi tinerii sub 35 de ani (64%).
Citește și
- Jumătate dintre angajați se așteaptă la o mărire salarială în 2025. Sorin Faur, expert HR: „Trebuie să știi să te vinzi, să te pui în valoare”
- Estonia integrează ChatGPT în programa școlară. Alexandru Goga, expert A.I: „Va afecta gândirea rațională a elevilor”
- Katy Perry va pleca în spațiu cu un echipaj exclusiv feminin cu racheta Blue Origin a lui Jeff Bezos