• Cercetarea evidenţiază impactul tot mai mare al Inteligenţei Artificiale în viaţa cotidiană.
  • 67% dintre respondenți consideră Inteligenţa Artificială utilă.
  • 8 din 10 utilizatori caută informaţii despre branduri sau produse cu ajutorul A.I.

Aproape jumătate dintre utilizatorii români de Internet, din mediul urban (47%) folosesc Inteligenţa Artificială (A.I.) în activităţile lor zilnice, în special femeile (51% faţă de 42% dintre bărbaţi) şi tinerii între 18-24 ani (70%), relevă un studiu efectuat de Reveal Marketing Research.

Cercetarea evidenţiază impactul tot mai mare al Inteligenţei Artificiale în viaţa cotidiană a românilor şi analizează tendinţele în utilizarea acestei tehnologii.

67% dintre respondenți consideră Inteligenţa Artificială utilă, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. Studiul mai arată că 8 din 10 utilizatori caută informaţii despre branduri sau produse cu ajutorul A.I., iar 6 din 10 utilizatori iau decizii de cumpărare cu ajutorul A.I., în special bărbaţii (66%) şi cei sub 35 de ani (64%). AI ajută în procesul de cumpărare prin compararea produselor şi preţurilor (59%), rezumarea recenziilor (57%) şi recomandări personalizate (33%).

Recomandări

NE VEDEM LA ANUL
TE SIMȚI APĂRAT?
CUM MARCHEZI ZIUA CĂRȚII?
OMAGIU PT. PAPA
RO IA BRONZUL ÎN SUA
CONCESII PENTRU PACE

8 din 10 utilizatori de A.I. declară că folosesc tehnologia pentru a căuta informaţii despre branduri sau produse, în special bărbaţii (87% faţă de 77% dintre femei). De asemenea, 6 din 10 utilizatori admit că AI le influenţează alegerile de cumpărare, în special bărbaţii (66% faţă de 56% dintre femei) şi tinerii sub 35 de ani (64%).

Citește și