Investiţii smart, în plină pandemie. Cum a luat naştere primul Coffee to Go pe roţi din Iaşi

În perioada asta eu aş evita orice investiţie. Dar pentru un om priceput în afaceri oportunităţile apar în orice moment.

Ţi-l dau exemplu pe Edmond Moraru, un antreprenor de 29 de ani din Iaşi care a investit 400.000 de euro în Noir Coffee, un concept Coffe-to-Go pe roţi. Cu 120.000 de euro, Edmond împreună cu încă un asociat au cumpărat un Citroen din 1954, l-au restaurat şi l-au dotat cu aparatură. Marele avantaj al acestei cafenele este că poate fi mutată oricând în alt loc din oraş. Conceptul este întâlnit în New York, Tokio şi în capitalele din Europa.

Edmond Moraru, proprietar Noir Coffee: „Am fost plecat în mai multe ţări. Danemarca, Suedia şi  acolo am văzut pentru prima dată acest concept. Acesta a fost avantajul, am putut fi deschişi în plină pandemie. Nu am dorit să facem doar nişte chioşcuri, am vrut să aducem altceva.”

Edmond a mai cumpărat încă 4 astfel de maşini, care urmează să fie restaurate. Fiecare costă 60.000 de euro, unde mai adăugăm resturarea care costă încă 10.000 de euro. Până la 120.000 de euro Edmond a cumpărat aparatură pentru cafea din Italia.Tot procesul durează 11 luni. 9 luni restaurarea şi încă 2 echiparea lor. Adrian are 23 de ani este student iar cafeaua face parte din rutina zilnică. Pentru el contează mult gustul, dar și conceptul.

Adrian Constantin, client: „Majoritatea preferă să stea în aer liber şi e mult mai ok. Este uşor vintage, în exterior. În interior am văzut că este echipament ok şi cafeaua e foarte bună”

Ana-Maria Rus, corespondent Aleph News: „Aici poţi alege între 11 sortimente de cafea din 9 ţări. Eu am cumpărat una cu tonuri de fructe confiate,  caramel şi alune.”

Exit mobile version