• Prezentarea noului concept Jaguar a generat reacții diverse pe rețelele sociale.
  • Jaguar a introdus un nou logo și un slogan care reflectă angajamentul său față de inovație și design îndrăzneț.
  • Analiștii din industrie au exprimat scepticism cu privire la succesul acestei transformări.

Producătorul de mașini de lux Jaguar și-a dezvăluit noul concept de mașină electrică, la mai puțin de două săptămâni de la lansarea unui videoclip teaser care a stârnit controverse online, potrivit BBC.

Dezvăluirea mașinii de tip 00 a declanșat răspunsuri mixte din partea utilizatorilor rețelelor sociale, unii aplaudându-i designul, în timp ce alții i-au batjocorit lansarea. Luna trecută, mulți critici au subliniat că videoclipul promo nu prezenta o mașină reală – dar compania a fost, de asemenea, lăudată de alții pentru noua abordare îndrăzneață.

Producătorul de mașini, care se angajează în cea mai mare schimbare din istoria sa, a anunțat un nou logo, înainte de relansarea sa ca marcă numai electrică.

Recomandări

PARDITELE FAC ACORD DE GUVERNARE
IOHANNIS DECLASIFICĂ CSAT
ZELE CERE APĂRARE
RAFIILA CAUTĂ SOLUȚII
CAMPIONI LA SHOPPING
CE RISCĂ PREȘEDINTELE COREEAN?

În timpul evenimentului Type 00 de luni din Miami, directorul de creație al companiei din Marea Britanie, Gerry McGovern, a spus că salută atenția pe care o primește noua direcție a Jaguar.

Analistul din industria auto Karl Brauer a fost sceptic cu privire la rebranding. Compania pare să „sacrifice trecutul Jaguar pentru speranța unui viitor mai bun”, a declarat el pentru BBC. „Nu cred că va funcționa”.

La începutul lunii noiembrie, Jaguar Land Rover (JLR) a încetat să mai vândă mașini Jaguar noi în Marea Britanie, înainte de relansarea ca marcă numai electrică în 2026. Firma a spus că a fost o mișcare deliberată de a „crea un spațiu” înainte de a lansa noul brand luna aceasta.

Firma a anunțat tranziția la vehicule electrice în 2021, menținând toate cele trei fabrici britanice deschise ca parte a strategiei. Jaguar a fost cea mai slabă verigă din cadrul grupului JLR, care este deținut de Tata Motors timp de aproape un deceniu.

Range Rover și Defender au fost în spatele celor mai mari profituri ale companiei din 2015.

Citește și