- Din 2021, whisky-ul Johnnie Walker va fi vândut în sticle din carton.
- Compania care deține brandul se implică activ în protejarea mediului înconjurător.
- Ambalajul eco-friendly va fi un experiment care va începe în primăvara anului viitor, iar scopul este ca oamenii să arunce ambalajul direct la reciclat după ce au terminat băutura.
Protejarea mediului a devenit o prioritate pentru toate companiile, mai ales de când efectele încălzirii globale sunt tot mai vizibile în lumea întreagă.
Advertisment
Diageo, compania gigant de băuturi care deține și brandul Johnnie Walker, a decis că e momentul să pună umărul în lupta pentru protejarea naturii: va vinde whisky în recipiente din carton, relatează BBC.
Sticla din carton din care vei bea whisky Johnnie Walker va avea la bază celuloză și va fi complet reciclabilă. În acest fel, consumatorii vor putea arunca „sticlele” direct la reciclat.
Recomandări
Experimentul „sticla” din carton Johnnie Walker
Perioada de test va începe în primăvara lui 2021, iar dacă te gândești că recipientele de whisky Johnnie Walker sunt din sticlă și nu ar avea cum să afecteze mediul înconjurător, ia în calcul că producția sticlei înseamnă consum de energie și emisii de carbon care se răspândesc în aer.
Ca să-și materialeze proiectul sticlelor din carton, compania va lansa o firmă, Pulpex, care va asigura și ambalajul eco-friendly pentru produsele Unilever și PepsiCo.
Interiorul recipientelor va fi pulverizat cu o soluție protectoare, care nu va afecta deloc gustul sau calitatea băuturii. Soluția nu face decât să oprească lichidul să se scurgă din cutie.
Plasticul, o problemă la nivel global
Foarte multe companii iau măsuri prin care să reducă poluarea și cantitatea de plastic utilizat în ambalajele produselor. Mai ales că foarte mulți consumatori s-au informat, au evoluat și au înțeles efectele nocive ale plasticului asupra naturii.
Compania Diageo, care produce whisky-ul Johnnie Walker, berea neagră Guiness și vodka Smirnoff, afirmă că plasticul utilizat în confecționarea ambalajelor este de sub 5%.
- Piața influencerilor este suprasaturată. Generația Z visează la faimă, dar prețul crește
- Harris și Trump la TV. Care au fost cele mai urmărite apariții televizate ale fiecărui candidat
- Ebony o numește pe vicepreședinta Kamala Harris persoana iconică a anului 2024. „Ca fiică a unor părinți activi în timpul Mișcării pentru Drepturile Civile, sunt extrem de onorată”
- România încă nu are educație sexuală în școli. Consiliul Național al Elevilor cere urgent o schimbare
- Trump și Harris au nevoie de o majoritate de 270 din voturile electorilor. Cum arată ultimele sondaje
Partenerii noștri