• Discounterul german are 9.223 de furnizori în total, dintre care peste 80% sunt români
  • Numărul furnizorilor români a crescut cu 11% anul trecut faţă de 2018, pe când numărul străinilor a avut un ritm de aproape patru ori mai lent

Pe rafturile magazinelor de discount Lidl de pe plan local există aproape 3.500 de articole româneşti, dintre care aproape jumătate (1.500) îşi fac loc în sortimentul permanent, spun oficialii retailerului, scrie Ziarul Financiar.

Cifrele indică o creştere puternică – de circa 50% – în 2019 faţă de anul anterior (raportarea se face pornind de la perioada 1 martie 2019 – 29 februarie 2020), însă tot oficialii germani explică faptul că s-a schimbat metodologia de calcul. Mai exact, acum se iau în calcul toate sortimentele diferite ale aceluiaşi produs.

De exemplu, dacă produsul sirop de fructe are trei variante, cu arome diferite (zmeură, afine şi căpşune) el este numărat de trei ori, începând cu acest an (2019 – n.red.).“, spun oficialii Lidl.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT