- A treia generație Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway trece de la motoarele diesel 1.5 dCi la cele 1.0 TCe pe benzină și GPL.
- Noile modele sunt construite pe aceeași platformă tehnică cu Renault Clio.
- Automobilele sunt echipate cu tehnologii de ultimă generație și au un design modern.
A treia generație Logan, Sandero şi Sandero Stepway vin cu noutăți. Automobilele vor fi echipate cu trapă, portbagaj modular, sistem de transmisie automată de tip CVT, şase airbaguri, trei tipuri de sisteme multimedia, radar şi senzori mai buni, scrie Ziarul Financiar.
De la motoarele diesel 1.5 dCi la motoarele 1.0 TCe pe benzină și GPL
Renault vrea să le ofere șoferilor modele Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway îmbunătățite. Constructorul renunță, în premieră, la motoarele diesel 1.5 dCi și oferă motoare produse la Mioveni cu capacitate de 1.0 litri TCe, pe benzină și GPL.
Motorul standard dezvoltă 90 de cai putere, iar motorul GPL le oferă șoferilor 100 de cai putere.
Noile modele Dacia Logan și Sandero, construite pe aceeași platformă tehnică cu Renault Clio
Modele Logan și Sandero vor fi construite pe aceeași platformă modulară CMF-B a Renault cu actualul Renault Clio, ceea ce reprezintă o premieră în istoria recentă a mărcii, spun jurnaliștii de la Ziarul Financiar.
Revoluția Dacia în ceea ce privește a treia gamă a modelelor Logan, Sandero și Sandero Steway înseamnă acces la tehnologii de ultimă generație și design modern – farurile sunt mari, iar luminile de zi au forma literei Y.
Design îmbunătățit și la interior
La interior sunt folosite materiale mai bune. În centrul bordului este o tabletă de 8 inchi pentru sistemul de navigație și cel multimedia, frâna de mână este electronică, iar butoanele de la sistemul de navigație au ecrane digitale în mijloc.
Când o să te urci la volan, o să ai parte de sisteme de siguranță care debutează în premieră în gama Logan: asistență la frânarea de urgență, senzor pentru unghiul mort, faruri și ștergătoare automate și șase airbag-uri.
Aproximativ 20% din piesele tehnice ale unui Sandero sunt comune cu cele ale unui Renault Clio.
Dacia ar putea oferi și versiuni hibride pentru a reduce consumul. Modelele viitoare nu ar mai putea oferi versiuni diesel.
Conceptul pandemiei a alimentat un nou trend în societate, acela de consum responsabil, de întoarcere către raţional, strategie pe care mizează Dacia, de achiziţie rezonabilă, a explicat Ionuţ Gheorghe, Dacia Product Marketing Director.