• Louboutin: Am înființat compania împreună cu cei mai buni doi prieteni ai mei
  • Compania a fost evaluată la 3,2 miliarde de dolari de Exor, anul trecut
  • În 2023, Louboutin a creat pantofi personalizați pentru turneul lui Taylor Swift, Era Tour

Christian Louboutin a devenit oficial miliardar! Cum? Brandul său, celebrul pentru pantofii iconici cu talpă roșie, a fost evaluat la o sumă impresionantă de 3,2 miliarde USD de către firma de investiții Exor.

Louboutin: Am înființat compania împreună cu cei mai buni doi prieteni ai mei

Și totuși, această poveste de succes a început într-un mod destul de neașteptat. În urmă cu mai bine de trei decenii, Louboutin a deschis primul său magazin în inima Parisului. Acesta susține că nu a fost singur când a decis să pornească pe acest drum. „Am înființat compania împreună cu cei mai buni doi prieteni ai mei” afirmă Louboutin. Acolo, a avut loc o întâmplare neașteptată care avea să schimbe lumea modei: aplicând oja roșie pe tălpile unor pantofi, și-a creat semnătura iconică.

De atunci, creațiile sale au captivat inimile și imaginațiile oamenilor din întreaga lume. Celebrități precum Angelina Jolie sau Sarah Jessica Parker s-au arătat încântate de creațiile sale.. Louboutin crede cu tărie că pantofii cu toc înalt dau putere femeilor, iar creațiile sale sunt o dovadă vie a acestui crez.

Recomandări

TRUMP RESPINGE SONDAJELE
DIASPORA FACE DIFERENȚA
VIITORUL MOLDOVEI SE DECIDE
NOVO, CONTRA OBEZITĂȚII
SĂNĂTATE CU ORICE CHIP
UNDE MĂNÂNCI AZI?

Împreună cu partenerii săi de afaceri, Herni Seydoux și Bruno Chambelland, Louboutin a realizat o mișcare strategică în 2021, vânzând o parte din companie pentru aproximativ 650 de milioane USD. Astfel, brandul și-a consolidat poziția în industrie, iar valoarea sa a crescut cu 30% de atunci.

Nu numai că a dominat industria modei, dar Louboutin a cucerit și scena muzicală. În 2023, a creat pantofi personalizați pentru turneul lui Taylor Swift, Era Tour, și cizme personalizate pentru turneul lui Beyoncé, Renaissance Tour. Asta demonstrează că brandul său este mai mult decât o simplă marcă de încălțăminte – este un simbol.

Citește și