• NFT-urile greu de obținut și scumpe sunt adesea poziționate ca anumite chei către alte produse și experiențe, atât fizice, cât și digitale.
  • Noua lansare se aliniază cu perspectiva declarată de Louis Vuitton în ceea ce privește NFT-urile.
  • Trebuie să vedem care vor fi aplicațiile metaversului și ale NFT-urilor”, a declarat directorul executiv al LVMH, Bernard Arnault.

Louis Vuitton anunță o nouă colecție denumită Treasure Trunks”, care va oferi proprietarilor acces la produse și experiențe unice. Fiecare piesă costă 39.000 de euro. Lansarea NFT face parte dintr-un nou proiect numit Via”, cuvânt care face aluzie la scopul de a avea produse și experiențe inaccesibile celorlalți, scrie Vogue.

Aceasta a devenit o tendință cheie în proiectele NFT de marcă, NFT-urile greu de obținut și scumpe fiind adesea poziționate ca anumite căi către alte produse și experiențe, atât fizice, cât și digitale. Brandul consideră Via ca fiind un nou capitol, care extinde NFT-urile axate pe evenimente care recompensează comunitățile de deținători de NFT-uri.

Louis the Game a fost o experiență free-to-play introdusă în august 2021 pentru a educa jucătorii cu privire la istoria Louis Vuitton și pentru a recompensa jucătorii de succes cu posibilitatea de a câștiga una dintre cele 30 de cărți poștale digitale gratuite. Proiectele NFT de marcă au încetinit în ritm și au devenit mai silențioase în ceea ce privește marketingul.

Recomandări

NEGOCIERI APROAPE GATA
SUSPECTUL E ARESTAT
AVION DOBORÂT ÎN MARE
LARA NU VREA LA SENAT
SUA NU ÎNCHIDE GUVERNUL
ÎNCEP CONSULTĂRILE

Noua lansare se aliniază cu perspectiva declarată de Louis Vuitton în ceea ce privește NFT-urile. În luna ianuarie a anului trecut, directorul executiv al LVMH, Bernard Arnault, a sugerat că articolele de mare valoare ar putea fi cea mai bună abordare pentru aplicarea acestor tehnologii.

Trebuie să vedem care vor fi aplicațiile metaversului și ale NFT-urilor”, a declarat Arnault în timpul unei teleconferințe privind câștigurile de la acea vreme. Fără îndoială, poate avea un impact pozitiv – dacă este bine făcut – asupra activității mărcilor, dar nu este obiectivul nostru să vindem adidași virtuali la 10 euro. Nu ne interesează acest lucru”.

Citește și: