- Lufthansa vrea să angajeze 20.000 de noi salariați.
- Compania este interesată în mod special să recruteze „tehnicieni, specialişti în IT, jurişti, piloţi şi personal de cabină” , potrivit companiei.
- Transportatorul aerian va lansa o campanie de comunicare „în presă, la radio şi online precum şi în social media” , pentru a ajunge la candidaţii de care are nevoie.
Cea mai mare companie aeriană din Europa, grupul german Lufthansa, a anunțat că intenționează să angajeze 20.000 de noi angajați, compania lansând luni o campanie de recrutare cu posturi vacante în peste 45 de domenii, potrivit RFI.
Lufthansa „recrutează 20.000 de noi colaboratori” specializaţi în „45 de meserii” , la facilităţile din Germania, Austria, Elveţia şi Belgia, a informat grupul german într-un comunicat de presă. Compania este interesată în mod special să recruteze „tehnicieni, specialişti în IT, jurişti, piloţi şi personal de cabină” , adaugă Lufthansa.
O parte din aceste oferte de angajare vizează crearea de noi posturi, iar restul sunt destinate înlocuirii salariaţilor care au părăsit grupul, a precizat un purtător de cuvânt.
Conform unor cifre publicate recent, Lufthansa avea 108.000 de salariaţi la sfârșitul lui septembrie şi intenţionează să majoreze acest număr la aproximativ 115.000 pe final de 2023.
Lufthansa se redresează
Pentru a avea succes cu recrutările sale, transportatorul aerian va lansa o campanie de comunicare „în presă, pe radio şi online precum şi pe toate reţelele sociale” , pentru a ajunge la candidaţii de care are nevoie.
La fel ca şi restul transportatorilor aerieni, Lufthansa suferă de pe urma unei penurii de angajaţi, după ce numeroşi salariaţi ai companiilor aeriene au părăsit definitiv sectorul după pandemie. Chiar şi Lufthansa a eliminat 30.000 de posturi între 2020 ş 2021, din cauza crizei sanitare.
În prezent, grupul german, care pe lângă Lufthansa deţine şi companiile Austrian, Swiss, Eurowings şi Brussels Airlines, profită de o relansare puternică a traficului aerian şi în doilea trimestru al acestui an a realizat primul său profit trimestrial din ultimii doi ani.
La mijlocul lunii septembrie, statul german şi-a vândut restul acţiunilor pe care le mai deţinea la Lufthansa, companie la care în 2020 deţinea o participaţie de 20%, ca urmare a unui plan de salvare în valoare de nouă miliarde de euro.