• Echipa lui Musk se întâlnește cu agenții de publicitate în această săptămână la New York.
  • Plecările au loc după preluarea companiei de către miliardarul Elon Musk.
  • Sarah Personette, care a fost șefă pentru clienți și șefă de publicitate, a scris marți pe Twitter că a demisionat săptămâna trecută.

În cadrul unui exod din ce în ce mai mare al conducerii de top a Twitter, oficiali, inclusiv șefii de publicitate și de marketing, au părăsit compania în ultimele zile. Plecările au loc după preluarea companiei de către miliardarul Elon Musk, în valoare de 44 de miliarde de dolari, săptămâna trecută, urmată de concedierea de către acesta a directorului general Parag Agrawal, a directorului financiar Ned Segal și a șefului departamentului de afaceri juridice și politici Vijaya Gadde, a relatat Reuters, citând surse.

Sarah Personette, care a fost șefă pentru clienți și șefă de publicitate, a scris marți pe Twitter că a demisionat săptămâna trecută, ceea ce sporește incertitudinea agenților de publicitate cu privire la modul în care se va schimba compania de social media sub conducerea lui Musk.

Șefa departamentului pentru oameni și diversitate, Dalana Brand, a anunțat marți, într-o postare pe LinkedIn, că a demisionat și ea săptămâna trecută. Directorul general pentru tehnologiile de bază, Nick Caldwell, și-a confirmat plecarea pe Twitter, schimbându-și biografia de profil în fost director al Twitter” până luni seară.

Recomandări

DE LA TABU, LA TABLĂ
ICON OF THE YEAR
HARRIS VS. TRUMP
CÂȚI INFLUENCERI AVEM?
MUSK DONEAZĂ PT TRUMP
CLONAREA ANIMALELOR

Directorul general de marketing Leslie Berland, șeful de produs al Twitter, Jay Sullivan, și vicepreședintele de vânzări globale, Jean-Philippe Maheu, au plecat și ei, a declarat pentru Reuters o persoană care are cunoștință despre acest lucru. Nu a fost imediat clar dacă aceștia au demisionat sau li s-a cerut să plece.

Berland a transmis pe Twitter o inimă albastră, dar nu a dat detalii. Caldwell a refuzat să facă alte comentarii. Ceilalți cinci nu au răspuns la solicitările de comentarii.

Mai mulți angajați care au vorbit cu Reuters au declarat că primesc în continuare puține comunicări despre viitorul companiei. O întâlnire a întregului personal care era programată pentru miercuri a fost anulată, după ce Twitter a anulat săptămâna trecută o convorbire de check-in.

Echipa lui Musk se întâlnește cu agenții de publicitate în această săptămână la New York, în condițiile în care clienții tot mai temători ai companiei trag un semnal de alarmă cu privire la posibilitatea ca un conținut dăunător să apară lângă reclamele lor.

Conținutul plin de ură a crescut vertiginos de când Musk a încheiat afacerea. Folosirea cuvântului n” a crescut cu aproape 500% pe Twitter, a declarat Network Contagion Research Institute, care identifică amenințările cibernetice și sociale”.