• Politico.eu: Emisiile ar trebui reduse cu 60% până în 2030
  • Inițial, obiectivul era de 37,5%
  • 215.000 de locuri de muncă ar putea fi afectate până în 2030
  • În România, reţeaua de staţii electrice a crescut cu 75% într-un an

În 14 ani, mașinile diesel și cele pe benzină ar putea deveni istorie.

Comisia Europeană vrea să le interzică până atunci și să facă loc pentru electrice. Dar producătorii auto germani spun că e o idee proastă.

Tehnologiile vor fi restricționate la o singură opțiune într-un timp prea scurt, fără să fie luate în calcul interesele clienților“, transmite Asociația Germană a Industriei Auto, care trage și un semnal de alarmă: lipsește evaluarea măsurii!

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Nu va însemna doar sfârșitul motorului cu ardere internă, ci și sfârșitul hibridului plug-in. În Germania, companiile vor investi 150 de miliarde de euro pentru această transformare numai până în 2025. Iar în următorul deceniu, ar fi afectate peste 200.000 de locuri de muncă. În plus, infrastructura stațiilor de încărcare nu e dezvoltată suficient în Europa.

Restricționarea tehnologiilor la o singură opțiune într-o perioadă atât de scurtă este discutabilă și, în plus, nu ia în considerare în niciun fel interesele consumatorilor”, a transmis Verband der Automobilindustrie (VDA).