• Kané Group ajută micii producători români să-și mărească vânzările
  • Proprietarul brandului Zăganu e unul dintre cei care se bucură de ajutorul Kané Group
  • Micii producători își vor pune produsele într-o cutie pe care tu o poți face cadou

Un grup de restaurante din București s-a gândit să aducă o bucurie în luna cadourilor micilor producători locali din țară care, din cauza pandemiei, au avut mai puține vânzări.

Grupul a creat o campanie în care produsele acestor antreprenori vor fi promovate. Chiar și tu poți da o mână de ajutor. Comandând pentru tine sau pentru cei dragi un gift box cu produse făcute în România. O cutie costă între 200 și 400 de lei.

„Noi asta vrem să arătăm – că producător local nu înseamnă ceva îmbătrânit. În fiecare lună avem câte un concept. Ăsta e cel mai bun mod de a susține micii antreprenori să treacă peste perioada asta foarte ciudată pentru ei”, spune Răzvan Crișan, owner Kané Group

Recomandări

SECURITATE LA MAREA NEAGRĂ
AȘA, XI?
FLORENȚA COMBATE TURISMUL
TINEREȚE FĂRĂ BĂTRÂNEȚE
DIAVOLUL SE ÎMBRACĂ DE LA PRAGA
SUNTEM DIN ALTĂ LIGĂ?

Laurențiu este unul dintre mici producători locali de bere artizanală din această campanie. A pierdut circa 20% din cifra de afaceri de anul trecut, dar are speranțe că businessul lui își va reveni anul viitor.

N-a fost cel mai bun an al nostru, dar am încercat să ne repliem cumva și să ne reinventăm. Cu ajutorul comunității care a susținut tot maim ult producătorii români am reușit să încheiem anul într-o notă optimistă”, a declarat Laurențiu Bănescu, owner Zăganu, brand de bere artizanală.

Pe de altă parte, Dan, un client, a lăudat deja cutia cu produse locale pe care a comandat-o: „Eu cred că e formulă din asta din care toată lumea are de câștigat. Clar ajutăm, ajutăm niște oameni care sunt pasionați, care creează valoare aici și care clar au suferit în acest an. Cred că în felul ăsta mai creștem puțin încrederea unii în alții de care ducem mare lipsă”.