- Sezonul de primăvară este aici, iar cei mai bogați CEO își schimbă stilul pentru vremea mai caldă.
- Mărcile italiene, adidașii la modă și multe altele atrag privirile elitei.
- „Primesc un pic mai multă atenție și cred că le place”, a declarat Victoria Hitchcock.
Cei mai bogați șefi din lume ies la o serie de evenimente sociale în această primăvară, iar alegerile lor de stil sunt un indiciu a ceea ce este în trend în rândul celor 1% din top. În prezent, aceștia se accesorizează cu ochelari de soare, îmbrăcăminte exterioară unică și, uneori, cu ceasuri strălucitoare, scrie Business Insider.
„Primesc un pic mai multă atenție și cred că le place”, a declarat pentru Business Insider Victoria Hitchcock, o fashion lifestylist și personal brander din zona San Francisco Bay.
Mark Zuckerberg, CEO-ul Meta, e exemplu real al acestui upgrade de modă. Fondatorul Facebook ar putea purta în continuare tricoul clasic și blugii, dar a ales recent să îi asocieze cu un colier cu lanț și adidași New Balance. Hitchcock a declarat că noul stil al lui Zuck face parte dintr-o „strategie” mai amplă din ultimii ani pentru „a-l face accesibil și a arăta că este un tip amuzant”.
În martie, Bill Gates a fost văzut într-un top bleumarin în timp ce stătea în public la un meci de tenis. La prima vedere, este o cămașă cu guler de bază, dar fondatorul Microsoft este exact în tendințe cu aspectul pe care îl caută bărbații din Silicon Valley.
Denumit uneori shacket, bluza este suficient de groasă pentru a fi considerată îmbrăcăminte exterioară, dar poate fi stilizată ca o cămașă de sine stătătoare. Nu se știe cu exactitate de unde și-a luat Gates bluza. Clienții lui Hitchcock, printre care se numără șefi bogați din domeniul tehnologiei din San Francisco, optează adesea pentru brandul italian de lux Herno atunci când cumpără haine similare.
Adidașii de la marca Y-3 sunt populari printre clienții lui Hitchcock și au fost purtați recent de Sergey Brin. Fondatorul Google, Sergey Brin, a coborât recent pe covorul roșu purtând adidași cu costumul său, și cu siguranță nu este neobișnuit ca directorii din domeniul tehnologiei să păstreze un stil casual.
Adidașii New Balance – deosebit de populari în acest moment în rândul generației Z – purtați de Zuckerberg ar putea fi un indiciu că miliardarii sunt, de asemenea, atenți la tendințele actuale de stil. Și mai există On, un brand care a acaparat mai nou listele de cumpărături ale clienților lui Hitchcock în ultimii trei ani. Pantofii de la On costă mai puțin de 200 de dolari.
În ceea ce privește accesoriile, ochelarii de soare sport cu ramă metalică sunt preferații bărbaților, mai ales atunci când miliardarii participă la evenimente sportive în aer liber. Nu este o surpriză faptul că fondatorul Nike, Phil Knight, blochează soarele cu propria marcă, dar silueta ochelarilor de soare este un exemplu excelent al tendințelor actuale.
În ceea ce privește clientele sale feminine, Hitchcock a spus că acestea optează pentru opțiuni de pantofi discreți și bijuterii care să atragă atenția. Este vorba de tocuri mici – adesea Manolo Blahnik – cu blugi și sacouri completate cu bijuterii de „lux de înaltă clasă” pentru femeile de elită din Silicon Valley.
De exemplu, un inel cu ochi de pisică din crizoberil cu 26 de diamante de la bijutierul Oscar Heyman costă aproximativ 320.000 de dolari.
Citește și