• Meciul României cu Irlanda de Nord a fost întrecut în audiență de un show de gătit
  • France Football spune că fotbalul așa cum îl știm începe să moară
  • România – Franța este recordul la noi în țară, acaparând 71% din cota de piață

În premieră, meciul naţionalei de fotbal nu a fost lider de piaţă pe comercial. Fotbalul așa cum îl știm începe să moară – o spune France Football.

România a „reușit” un 3-0 la masa verde cu Norvegia, iar apoi, seara la Belfast, un 1-1. Rezultatul plasează România în urna a doua a tragerii la sorți pentru preliminariile la CM.

Teoretic meci cu miză, însă lipsa rezultatelor și a spectatorilor a făcut ca după mulți ani de dominație, naționala să fie pe locul 2 în topul audiențelor, după un show de gătit.

Recomandări

HAI LA ORA DE JAZZ!
INVERSĂM ROLURILE DE GEN
UNDE MERGI AZI?
INFLUENȚE ÎN TECH
A.I. DETECTEAZĂ CANCERUL
A.I. ÎȚI IA JOBUL

Acum 4 ani, România – Franța, cu 71% cotă de piață pe publicul comercial, a stabilit recordul celor 20 de ani de când televiziunea este măsurată zilnic.

În Franța, Canal+ a pierdut 50% din public pe meciurile de Ligue 1 și France Football scrie despre dispariția atracției uriașe pe care a avut-o acest joc pentru televiziune.

Două motive sunt pentru acest lucru: absența spectatorilor face fotbalul o plictiseală teribilă, iar polarizarea în jurul marilor echipe omoară elementul surpriză. Nimeni nu mai are șanse să se bată cu Bayern, Real, Barcelona și cei puternici.