• În timp ce dezertările pentru al doilea trimestru nu au fost atât de abrupte pe cât se aștepta, Netflix a estimat că numărul de clienți noi pentru perioada iulie-septembrie se va ridica la 1 milion.
  • Netflix rămâne serviciul de streaming dominant în întreaga lume, cu aproape 221 de milioane de abonați plătiți la nivel global.
  • Netflix a precizat că dolarul american puternic a afectat veniturile, care au crescut cu 9%.

Netflix a anunțat marți că a pierdut 970.000 de abonați în perioada aprilie-iunie, evitând cel mai pesimist scenariu preconizat de companie, dar a oferit o prognoză sub așteptările Wall Street pentru trimestrul curent.

Compania plănuiește să lanseze anul viitor un palier cu suport publicitar și a avertizat că dolarul a afectat și veniturile înregistrate de la abonații din străinătate. Netflix avertizase în aprilie că se așteaptă să piardă 2 milioane de clienți în trimestrul curent, șocând Wall Street și ridicând întrebări cu privire la perspectivele sale de creștere pe termen lung.

În timp ce dezertările pentru al doilea trimestru nu au fost atât de abrupte pe cât se aștepta, Netflix a estimat că numărul de clienți noi pentru perioada iulie-septembrie se va ridica la 1 milion. Analiștii de pe Wall Street se așteptau la 1,84 milioane, potrivit analiștilor chestionați de Refinitiv.

Recomandări

CINE VA FI PREȘEDINTE?
GÂNDURILE LUI CRISTOIU
GÂNDURILE LUI CRISTOIU
CE VA FACE TRUMP?
FBI AVERTIZEAZĂ
HAMAS NU VREA PACE

După ani de creștere fulminantă, norocul Netflix s-a inversat, deoarece rivali precum Walt Disney Co, Warner Bros Discovery și Apple Inc investesc masiv în propriile servicii de streaming. Într-o scrisoare adresată acționarilor, compania a precizat că a analizat în continuare încetinirea, pe care a atribuit-o unei varietăți de factori, inclusiv partajarea parolelor, concurența și o economie slabă.

Netflix rămâne serviciul de streaming dominant în întreaga lume, cu aproape 221 de milioane de abonați plătiți la nivel global. În aprilie, compania a declarat că abordează defecțiunile clienților, în parte prin planificarea unei măsuri drastice împotriva schimbului de parole și prin lansarea nivelului mai puțin costisitor cu publicitate. Săptămâna trecută, Netflix a anunțat că Microsoft Corp este partenerul său tehnologic și de vânzări pentru oferta cu suport publicitar.

De asemenea, compania lucrează pentru a profita de popularitatea serialului Stranger Things și caută să transforme unele dintre cele mai mari succese ale sale în francize. Pentru perioada aprilie-iunie, câștigul pe acțiune a fost de 3,20 dolari. Netflix a precizat că dolarul american puternic a afectat veniturile, care au crescut cu 9%. Veniturile ar fi crescut cu 13% fără impactul cursului valutar, a precizat compania.