• UiPath, care acum valorează peste 35 de miliarde dolari, este un exemplu în toată lumea
  • Prin listarea la bursa de la New York, cea mai mare din lume, UiPath poate da şi altor companii româneşti un imbold, pentru a-i urma traiectoria
  • Cunoscută ca o casă de pariuri, este, de fapt, o companie de tehnologie şi entertainment, care a depășit o valoare de piață de 1,5 miliarde de euro

UiPath, prima companie românească ce a ajuns pe cea mai mare bursă la nivel mondial şi care în şase ani a ajuns să valoreze de la 8 milioane de dolari la peste 35 miliarde de dolari, este un exemplu în toată lumea.

Prin listarea la bursa de la New York, cea mai mare din lume, UiPath poate da şi altor companii româneşti un imbold, pentru a-i urma traiectoria.

Superbet ar putea continua istoria tehnologică, la nivel global. Cunoscută ca o casă de pariuri, este, de fapt, o companie de tehnologie şi entertainment, care a depăşit o valoare de piaţă de 1,5 miliarde de euro şi probabil se îndreaptă spre 2-3 miliarde de euro în doi ani, scrie Ziarul Financiar.

Recomandări

UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT
SUA NU ÎNCHIDE GUVERNUL
ÎNCEP CONSULTĂRILE

„Deci noi practic concurăm împotriva tuturor plarformelor sociale, Netflix şi alte companii similare, iar pentru a putea concura pe acest segment trebuie să fii o companie tehnologizată. Primul pas pentru noi în următorii 5 ani este să ajungem campionul regional. Ne-am demonstrat nouă că putem în România şi dorim să lansăm în Croaţia anul acesta”, a declarat Bruno Kovacic, Chief Technology Officer.

În 2019, Superbet a reuşit să atragă unul dintre cele mai mari fonduri de investiţii din lume – Blackstone, care a plătit 175 de milioane de euro pentru mai puţin de 20% din companie.

Dacă Superbet reuşeşte să intre pe piaţa pariurilor din America, care tocmai se liberalizează, va avea o creştere ce va duce spre 10 miliarde de dolari, scrie Ziarul Financiar.

„UiPath şi Superbet sunt pe pieţe diferite, deci e greu să compari pere cu mere, dar dacă vorbim despre mărimea companiei, cred cu fermitate faptul că poate şi va deveni. Marketingul global al divertismentului este uriaş şi creşte în fiecare zi. În cinci ani sigur voi vedea Superbet drept o companie globală de entertainment”, a spus Bruno Kovacic, Chief Technology Officer.