• O petiție lansată de un antreprenor propune reguli mai eficiente anti-Covid
  • Mihail Lala s-a inspirat din modele de succes ale lumii, care duc o viață obișnuită
  • Adrian Ghimpău, proprietar HoReCa, a semnat petiția pentru un viitor mai bun
  • Industria restaurantelor pierde 1 mld.euro din încasări, pe fondul crizei sanitare

Mihai Lala este managerul clinicii medicale private OK Medical. Și a lansat o petiție prin care le propune autorităților să in calcul o altă strategie de oprire a crizei.

Așa crede că mediul de afaceri din țară s-ar putea relansa. Iar viața socială ar putea reveni la normal. Managerul spune că s-a inspirat de la alte state care au știut să gestioneze criza.

Cum ar fi Australia, Noua Zeelandă și Emiratele Arabe Unite. Și pleacă la drum cu speranța de a obține 500.000 de semnături.

Recomandări

CIOLACU: AVEM COALIȚIE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT
UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS
SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT

Mihail Lala, manager OK Medical: „De exemplu, petiția solicită eliminarea restricției de circulație după ora 23:00. Petiția cere sau solicită redeschiderea zonelor închise de activități în condițiile în care personalul este testat periodic și în condițiile în care vizitatorii sau clienții pot prezenta ori un rezultat negativ al unei testări covid, fie antigen fie PCR, sau pot prezenta un document care atestă că au anticorpi, adică au trecut prin boală sau dacă prezintă un document conform căruia s-au vaccinat.”

Petiția a fost lansată duminică, pe 10 ianuarie. Și a fost realizată cu ajutorul unor medici epidemiologi, infecționiști, biologi, unor oameni din sfera zonei legale și administrative.

Până acum a fost semnată de 12.000 de persoane.

Adrian Ghimpău, antreprenor din sectorul HoReCa, se numără printre cei care au semnat această petiție. Acesta spune că a pierdut peste 100 de angajați anul trecut și că a rămas cu doar 1 milion de euro cifră de afaceri.

O treime din cât a fost în 2019.

Adrian Ghimpău, partener în grupul The Embassy: „Ultimul an de zile pentru noi și, bănuiesc, pentru tot mediul HoReCa, a fost un dezastru. Testarea angajaților este foarte importantă pentru că aduce un grad de confort atât nouă, cât și oaspeților noștri.”