Oferte Black Friday 2020. eMAG a anunţat lista produselor care vor fi la promoţie. Maşina redusă cu 34.000 de euro. Zeci de mii de telefoane şi televizoare

oferta-emag-black-friday

oferta-emag-black-friday

eMAG estimează că în această ediţie aniversară de Black Friday clienţii vor realiza comenzi totale în valoare de 585 de milioane de lei, cu 17% mai mult decât anul trecut. După câteva luni în care comerţul online a cunoscut o evoluţie accelerată, interesul pentru Black Friday este foarte mare, în creştere faţă de ediţia precedentă şi la un nivel record în istoria locală de 10 ani a evenimentului. Potrivit unui studiu realizat în această lună, 54% dintre românii cu vârsta între 18-65 ani intenţionează să facă cumpărături în această ediţie de Black Friday, în creştere cu 8% faţă de anul trecut, potrivit unui anunţ al companiei.

Veniturile totale nu au avut foarte mult de suferit în urma măsurilor luate de autorităţi, chiar dacă activitatea oamenilor a fost afectată de pandemie. Cheltuielile au fost mai mici, oamenii au renunţat la deplasări, concedii, ieşiri în oraş. Venitul disponibil a crescut, fapt relevat şi de creşterea faţă de anul trecut a depozitelor populaţiei la bănci.

“Anul acesta oamenii vor să investească mai mult în confort şi tehnologie, în contextul generat de pandemie, şi am construit o oferta diversă cu milioane de produse. Ne pregătim de un an, timp în care am lucrat cu furnizorii şi partenerii noştri, firmele de curierat s-au pregătit şi ele intens pentru a avea o zi de sărbătoare în care le oferim clienţilor cele mai mari reduceri din an”, a spus Tudor Manea, director general eMAG.

Oferte Black Friday 2020. eMAG s-a pregătit pentru primul Black Friday în pandemie

Comerţul online a avut o adopţie accelerată de pandemie, mulţi oameni au descoperit beneficiile precum gama mai mare de produse, preţurile mai bune, serviciile de livrare şi retur. Astfel, anul acesta de Black Friday şi de Crăciun, cumpărăturile din toate categoriile se vor desfăşura preponderent online.

Ca urmare a digitalizării accelerate din ultimul an şi a adopţiei din ce în ce mai rapide a cumpărăturilor online, eMAG estimează că plăţile cu cardul vor înregistra cea mai mare rată de creştere de la an la an de până acum de Black Friday, ajungând la 55% din totalul vânzărilor faţă de 42% în 2019.

eMAG a extins considerabil reţeaua easybox, ajungând în prezent la peste 850 de unităţi, de peste trei ori mai mult faţă de ediţia anterioară de Black Friday. Aşteptările sunt ca un sfert dintre comenzi să fie livrate în easybox, aproape triplu faţă de numărul de comenzi din ediţia anterioară.

Pentru a susţine o experienţă foarte bună de navigare şi căutare în aplicaţie şi site în ziua de Black Friday, eMAG a investit peste 4 milioane de euro în servere, servicii de hosting cloud şi dezvoltare, precum şi în cele trei depozite care, împreună, acoperă o suprafaţă de peste 170.000 mp. În plus, compania a angajat anul acesta 1.200 de oameni în zonele de Customer Care, în centrele logistice, dar şi în echipele de tehnologie.

Echipele din depozitele eMAG sunt pregătite pentru a procesa coletele încă de la primele ore, în condiţii de deplină siguranţă, astfel încât comenzile să fie predate către curieri cât mai rapid şi livrate până pe 27 noiembrie. eMAG colaborează cu firmele de curierat FAN Courier şi Sameday.

Stocurile eMAG de Black Friday

Produse speciale:

Exit mobile version