- Gigantul farmaceutic elvețian Galderma vede o oportunitate în fenomenul „Ozempic face”.
- Directorul său general a declarat pentru Bloomberg că medicamentele pentru pierderea în greutate ar putea stimula afacerea sa cu materiale de umplutură.
- Ozempic face este un rezultat al îmbătrânirii și al pierderii rapide în greutate, a declarat un dermatolog cosmetic.
Directorul general al gigantului farmaceutic elvețian Galderma crede că popularitatea medicamentelor pentru pierderea în greutate, precum Ozempic, ar putea stimula afacerea sa cu produse de umplere a feței, scrie Business Insider.
Advertisment
Acest lucru se datorează faptului că Ozempic poate avea ca rezultat un aspect adâncit pe fața unor pacienți, a declarat pentru Bloomberg Flemming Ornskov, CEO al Galderma – un efect pe care a spus că substanțele de umplere pot ajuta la contracararea acestuia.
Galderma – care creează tratamente pentru îngrijirea pielii – are produse precum Sculptra care „ar trebui să fie în măsură să restabilească” aspectul de slab care a devenit popular cunoscut online sub numele de Ozempic face, a declarat Ornskov pentru Bloomberg.
Recomandări
„Vedem pătrunderea tot mai mare a tratamentelor GLP-1 ca pe o oportunitate pentru Injectable Aesthetics”, a confirmat un purtător de cuvânt al Galderma pentru Business Insider – adăugând că firma a început un studiu pentru a evalua efectele Sculptra și a două tipuri de Restylane „pentru creșterea pomeților și deficiențele de contur la pacienții cu GLP-1”.
Un dermatolog a declarat pentru Business Insider că Ozempic face a devenit omniprezent în cabinetul său.
Dermatologul Dr. Paul Jarrod Frank, care a declarat că a inventat termenul Ozempic face, a spus că efectul este rezultatul îmbătrânirii și al pierderii rapide în greutate.
Galderma, care deține, de asemenea, omniprezentul brand Cetaphil din farmacii, a intrat luna trecută la bursa elvețiană SIX Swiss Exchange, iar acțiunile au crescut vertiginos, a relatat Reuters la momentul respectiv. Miercuri, compania a raportat vânzări de 1 miliard de dolari în primul trimestru – o creștere de 12,4% de la an la an.
Citește și
- La concursul EcoFashion Show se poartă sustenabilitatea
- Google este acuzat că îngreunează căutarea unui rival
- Cum e afectată Europa de un al doilea mandat al lui Trump
Partenerii noștri