„Ozempic face” ar putea deveni un business adevărat. O companie vrea să profite de această piață

Directorul general al gigantului farmaceutic elvețian Galderma crede că popularitatea medicamentelor pentru pierderea în greutate, precum Ozempic, ar putea stimula afacerea sa cu produse de umplere a feței, scrie Business Insider.

Acest lucru se datorează faptului că Ozempic poate avea ca rezultat un aspect adâncit pe fața unor pacienți, a declarat pentru Bloomberg Flemming Ornskov, CEO al Galderma – un efect pe care a spus că substanțele de umplere pot ajuta la contracararea acestuia.

Galderma – care creează tratamente pentru îngrijirea pielii – are produse precum Sculptra care „ar trebui să fie în măsură să restabilească” aspectul de slab care a devenit popular cunoscut online sub numele de Ozempic face, a declarat Ornskov pentru Bloomberg.

„Vedem pătrunderea tot mai mare a tratamentelor GLP-1 ca pe o oportunitate pentru Injectable Aesthetics”, a confirmat un purtător de cuvânt al Galderma pentru Business Insider – adăugând că firma a început un studiu pentru a evalua efectele Sculptra și a două tipuri de Restylane „pentru creșterea pomeților și deficiențele de contur la pacienții cu GLP-1”.

Un dermatolog a declarat pentru Business Insider că Ozempic face a devenit omniprezent în cabinetul său.

Dermatologul Dr. Paul Jarrod Frank, care a declarat că a inventat termenul Ozempic face, a spus că efectul este rezultatul îmbătrânirii și al pierderii rapide în greutate.

Galderma, care deține, de asemenea, omniprezentul brand Cetaphil din farmacii, a intrat luna trecută la bursa elvețiană SIX Swiss Exchange, iar acțiunile au crescut vertiginos, a relatat Reuters la momentul respectiv. Miercuri, compania a raportat vânzări de 1 miliard de dolari în primul trimestru – o creștere de 12,4% de la an la an.

Citește și

Exit mobile version