Pandemia afectează afacerile: Bershka și Pull&Bear și-au închis magazinele din Unirea Shopping Center

Bate vântul crizei la kilometrul zero al modei românești. Rămase fără clienți, două magazine cunoscute s-au închis la parterul Unirea Shopping Center.

Magazinele sunt parte a grupului Inditex, care în 2019 a avut un profit de aproape 250 de milioane de lei, potrivit Ziarului Financiar. Între timp Inditex a mai închis două locații într-un mall din Iași. În total gigantul spaniol a renunțat la 1.000 de magazine din întreaga lume, pe fondul impactului pandemiei în comerţul offline. Prezența clienților a scăzut în toate centrele comerciale din România.

„Sunt mirat sincer să fiu de faptul că s-au închis. Mă aşteptam ca pandemia să afecteze afacerile mai mici, dar se pare că şi marile industrii s-au închis,” spune un client.

„Nu ştiu, să zicem că aş face cumpărături de patru ori pe lună. De două ori aş fi venit în Unirii şi de două ori în alt magazin, în alt mall. Mai ales că am stat atunci în lockdown două luni, clar am început să mă obişnuiesc cu cumpărăturile online şi să respect chestia asta şi după ce am ieşit din lockdown,” a adăugat o clientă.

„Magazinul era fix în drumul meu de la liceu spre metrou şi cred că mă opream aici aproape zilnic. Dar acum unde să te mai opreşti? De când cu pandemia, s-a închis. Marii retaileri de pe piaţa de modă mass-market din România au rămas fără magazinele de la parterul Unirea Shopping Center. Sau Unirea Shopping Center a rămas fără magazinele marilor retaileri de modă. Depinde cum vrei s-o priveşti. Probabil că vânzăriles-au mutat în online, însă totuşi parcă sună a pagubă să rămâi fix fără magazinele din inima Capitalei,” a spus Amy Abăluță, corespondent Aleph News

Exit mobile version