- Parfumurile de lux au avut o creștere de 7,4% în 2024.
- SUA și Orientul Mijlociu sunt piețe cheie pentru succesul parfumurilor premium.
- Tinerii cu vârste între 12-18 ani au contribuit semnificativ la creșterea vânzărilor.
În 2024, parfumurile de lux precum „Bottega Veneta Parco Palladiano”, „Valentino Born in Roma” și „Balenciaga Flora Botanica” au cucerit simțurile și au dominat industria frumuseții! Cu arome care spun povești și sticle care sunt opere de artă, brandurile premium au redefinit ce înseamnă luxul.
Advertisment
Care sunt elementele cheie care diferențiază un parfum de lux de unul comercial?
„Industria parfumurilor crește în fiecare an, iar în 2025 urmează noi colecții care vor avea compoziții unice și rafinate. Un parfum de calitate ar trebui să aibă o anumită proveniență. Marile case fac colaborări cu parfumieri tocmai pentru a ridica ștacheta și pentru a evidenția calitatea brandului. Un parfum de nișă nu ar trebui, spre exemplu, să nu se găsească în aeroport”, a declarat Izabela Juncu, consultant parfumier, pentru Aleph News.
Ce tendințe domină industria parfumurilor în 2024?
„Parfumierii s-au orientat spre parfumurile care conțin un singur ingredient. Pentru 2025, șofranul este un ingredient care stârnește apetitul. Doamnele preferă, în continuare, trandafirul. Românii caută parfumuri cu o persistență ultra-îndelungată”, a adăugat aceasta.
Recomandări
Citește și
- Instagram intră în spiritul sărbătorilor. Ce funcții speciale a pregătit platforma pentru acest final de an
- „Our Big Day Out” răspândește bunătatea: „Vrem să ajungem la peste 4.200 de beneficiari, aici fiind vorba despre tineri, bătrâni din azile și familii”
- Eurostat: România este pe ultimul loc la mersul în vacanță. Analist economic: „Numărul românilor care nu își permit să meargă într-o vacanță va crește”
Partenerii noștri