- Un număr mare de şoferi Tesla nu au putut să deschidă sau să pornească maşinile din cauza unei erori în aplicaţia producătorului.
- Problema i-a atras atenţia şi lui Elon Musk.
Directorul executiv al Tesla, Elon Musk, a răspuns personal la o reclamaţie a unui şofer din Coreea de Sud, spunând pe Twitter: „Se verifică”.
Advertisment
Musk a revenit ulterior spunând că aplicaţia şi-a revenit.
Recomandări
I’m experiencing 500 server error to connect my @tesla Model 3 on my iOS app in Seoul, S.Korea. Seems like this is a worldwide issue. @elonmusk— Jaehwan Cho 조재환 (@hohocho) November 19, 2021
„Ne cerem scuze, vom lua măsuri pentru a ne asigura că acest lucru nu se va întâmpla din nou”, a scris Musk pe Twitter.
Aplicaţia Tesla este folosită ca cheie de către şoferi pentru a-şi debloca şi porni maşinile. Proprietarii au postat o multitudine de reclamaţii online despre faptul că nu îşi pot folosi vehiculele.
„Sunt blocat la o oră depărtare de casă pentru că în mod normal îmi folosesc telefonul pentru a porni maşina”, a scris un proprietar pe Twitter.
Aproximativ 500 de utilizatori au raportat eroarea din aplicaţie, potrivit site-ului DownDetector. Cinci ore mai târziu, au existat puţin peste 60 de rapoarte despre o eroare.
Totuşi, aplicaţia nu ar trebui să fie singura modalitate de a accesa maşinile, a declarat Stuart Masson, editorul site-ului The Car Expert, pentru BBC.
„Există un mecanism secundar pentru a intra sau a ieşi din maşină dincolo de aplicaţie. Tehnologia face lucrurile convenabile, dar se bazează pe un server care trebuie să funcţioneze tot timpul”, a mai spus el.
Partenerii noștri