• Un număr mare de şoferi Tesla nu au putut să deschidă sau să pornească maşinile din cauza unei erori în aplicaţia producătorului.
  • Problema i-a atras atenţia şi lui Elon Musk.

Directorul executiv al Tesla, Elon Musk, a răspuns personal la o reclamaţie a unui şofer din Coreea de Sud, spunând pe Twitter: „Se verifică”.

Musk a revenit ulterior spunând că aplicaţia şi-a revenit.

Recomandări

CÂND INTRĂM ÎN SCHENGEN
AFACERI RUSIA-COREEA
STĂ PROST CU VÂNZAREA
REVOLTA ROBOȚILOR
CE-AU GĂSIT AL LOR SĂ FIE
ANIME ȘI MANGA

„Ne cerem scuze, vom lua măsuri pentru a ne asigura că acest lucru nu se va întâmpla din nou”, a scris Musk pe Twitter.

Aplicaţia Tesla este folosită ca cheie de către şoferi pentru a-şi debloca şi porni maşinile. Proprietarii au postat o multitudine de reclamaţii online despre faptul că nu îşi pot folosi vehiculele.

„Sunt blocat la o oră depărtare de casă pentru că în mod normal îmi folosesc telefonul pentru a porni maşina”, a scris un proprietar pe Twitter.

Aproximativ 500 de utilizatori au raportat eroarea din aplicaţie, potrivit site-ului DownDetector. Cinci ore mai târziu, au existat puţin peste 60 de rapoarte despre o eroare.

Totuşi, aplicaţia nu ar trebui să fie singura modalitate de a accesa maşinile, a declarat Stuart Masson, editorul site-ului The Car Expert, pentru BBC.

„Există un mecanism secundar pentru a intra sau a ieşi din maşină dincolo de aplicaţie. Tehnologia face lucrurile convenabile, dar se bazează pe un server care trebuie să funcţioneze tot timpul”, a mai spus el.