• Puma va pune capăt sponsorizării Federaţiei de Fotbal din Israel.
  • Brandul a declarat că a luat această decizie anul trecut ca parte a strategiei de eficientizare a parteneriatelor sale şi că nu are nicio legătură cu războiul din Gaza.

Puma va înceta să mai sponsorizeze Federaţia de Fotbal din Israel după 2024, deoarece compania germană se concentrează pe parteneriate mai puţine şi de profil mai înalt.

Decizia nu are nicio legătură cu războiul din Gaza, care a început în octombrie, şi a fost luată la sfârşitul anului trecut, ca parte a noii strategii de „mai puţin, mai mare, mai bun” a Puma, a precizat compania într-o declaraţie citată de Bloomberg.

Brandul s-a confruntat cu apeluri la boicot pe unele pieţe din cauza sprijinului său pentru echipa Israelului.

Recomandări

SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT
SUA NU ÎNCHIDE GUVERNUL
ÎNCEP CONSULTĂRILE
UNDE MERGI LA BRUNCH
REVOLUȚIA AJUNGE ÎN CAPITALĂ

Ca parte a noii abordări, Puma renunţă, de asemenea, la contractul cu echipa de fotbal a Serbiei care expiră anul viitor şi va introduce două sponsorizări nou semnate în cursul acestui an şi la începutul anului 2024, a precizat compania.

Directorul general Arne Freundt a preluat conducerea Puma în noiembrie 2022, după ce predecesorul său, Bjorn Gulden, a devenit director general al rivalului din oraşele vecine, Adidas.

Freundt, care s-a alăturat Puma în 2011, a contribuit la dezvoltarea strategiei companiei sub conducerea lui Gulden. De la preluarea funcţiei de conducere, a trecut la repoziţionarea Puma ca marcă de vârf, concentrându-se pe piaţa americană. Aceasta include introducerea de îmbrăcăminte sportivă de fotbal, baschet şi alergare cu preţuri mai mari şi eliminarea treptată a produselor mai ieftine.

Citește și