Regional Business Summit a ajuns la ediţia a treia: România şi regiunea trebuie să îşi îmbunătăţească brandul

Este nevoie de o strategie bună, de echipe bune, dar şi de networking pentru ca un business să treacă graniţele cu succes, a fost principalul mesaj al liderilor de business care au participat la cea de-a treia ediţie a Regional Business Summit, organizat de Ziarul Financiar. România și regiunea au nevoie de un rebranding, pentru că nu mai este o zonă riscantă, care produce numai bunuri ieftine, au mai spus speakerii conferinței.

„Printre speakerii conferinței au fost antreprenori și lideri de business care au experiența expansiunii la nivel internațional, dar și lideri de companii internaționale care au deja prezență în 50-60 de piețe internaționale. Dacă treci granița în regiune, nu sunt niște bariere culturale atât de mari, de exemplu, iar asta nu e o provocare. Dacă mergi, de exemplu, în piețele asiatice, unde sunt diferențe culturale mari, atunci această barieră culturală poate deveni o provocare reală”, a explicat Răzvan Botea, editor la Ziarul Financiar, la Aleph News.

Citește și

Exit mobile version