- Nu şterge review-urile negative, ci răspunde politicos la ele ca să fii credibil
- Feedback-ul negativ te poate ajuta să atragi clienţi noi
- Doar 1,5% dintre clienţi lasă recenzii la produse sau servicii
Ai un business şi eşti asaltat de review-uri negative? Să știi că nu e o tragedie. Ba mai mult, poate să-ți prindă bine
Advertisment
Cum pot să îmi ajute afacerea părerile rele?
Paradoxal, cuvintele, părerile negative pot fi o reală reclamă pentru tine. Chiar dacă sunt clienți care au diverse nemulțumiri simplul fapt că numele firmei tale e vizibil asta îți aduce un plus. Doar 1,5% dintre oaspeți lasă comentarii și pănă la urmă vorbim de niște păreri subiective. Ce ai tu de făcut este să răspunzi la ele într-un mod politicos, să vii cu dovezi la diverse acuze dacă ai cum și atunci vei avea credibilitate în fața noilor clienți care caută informații despre business-ul tău. Ciprian Susanu, specialist în social media, spune că recenziile negative sunt chiar o lecție pentru tine care te ajută să îți îmbunătățești serviciile.
Amazon și Google sunt suspectate că au încurajat recenziile false. Cât de gravă e această practică?
Vorbim de o concurență neloioală acolo unde unele firme cumpără recenzii online. Sunt chiar site-uri britanice care cer produse gratuite sau cu discount pentru a da recenzii. Milioane de cumpărători online ar putea fi induși în eroare și pot cheltui bani în urma unor recenzii mincinoase.
Recomandări
Partenerii noștri