- București, Cluj-Napoca și Constanța sunt lideri la numărul de comenzi online din aplicații.
- S-a observat o creștere semnificativă pe segmentul parafarmacie și retail.
- Angela Carp: Tehnologia aduce și lucruri bune, iar supermarket-ul la ușă este fenomenal.
România ocupă locul 2 la nivel global, după Spania, în ceea ce privește numărul de comenzi realizate prin aplicații de food delivery, cu o creștere de 40% față de 2023. Cele mai comandate produse sunt apa, pâinea și produsele lactate, iar București, Cluj-Napoca și Constanța conduc la volumul comenzilor. Creșteri semnificative se înregistrează și la vânzările de produse pentru animale și jucării, iar valoarea comenzilor ajunge până la 8.000 de lei pentru un singur colet.
Advertisment
Cum vezi acest trend de creștere a comenzilor online?
„Acest trend al comenzilor online, care este în creștere vine strict dintr-o comoditate. Multe persoane aleg aceste supermarket-uri online, pentru că aleg să pună o comandă mai mare. În aceste supermarket-uri găsești foarte multe lucruri, de la produse lactate până la produse de băcănie chiar și de la micii producători. Se vorbește foarte mult despre impactul tehnologiei în viața noastră și cred că tehnologia aduce și lucruri bune, iar acest supermarket la ușă este fenomenal”, a declarat Angela Carp, influencer, pentru Aleph News.
Recomandări
Citește și
- Prețurile pentru locuințe au crescut cu până la 30% față de 2023. Daniel Crainic: „Cererea depinde de climatul de stabilitate pe care anul acesta l-a avut”
- Locul în care natura dictează ritmul vieții. Insula Grímsey, cu 20 de locuitori, este un paradis pentru iubitorii de natură
- Ce cumperi de Crăciun? 71% dintre români sunt atrași de edițiile limitate de produse lansate cu ocazia sărbătorilor de iarnă