• Cel mai mult cumpărăm online haine, produse pentru casă și cărți
  • Pandemia a schimbat obiceiurile de consum din online
  • Au scăzut vânzările la bilete de avion, vacanțe și cazări

Fie că a fost vorba de Black Friday, Crăciun sau pur și simplu o reducere bună, românii au cumpărat cel puțin o dată din mediul online. Drept urmare, vânzările din online au crescut în 2020 cu 32%. Iar cifrele au depășit 5 miliarde de euro, arată Ziarul Financiar.

Vânzările de produse pentru casă, produse electrocasnice și de decor au explodat anul acesta. Explicația este simplă. Am stat mai mult în casă și am simțit nevoia să facem anumite schimbări. Pe locul doi ar fi îmbrăcămintea și echipamentele sportive. Și aici este o explicație, din cauza restricțiilor, mulți și-au transformat sufrageria în sală de sport. S-au mai cumpărat foarte multe cărți, reviste, filme, muzică, dar și alimente de bază.

În 2019 erau la mare căutare vacanțele. Anul acesta nu au mai existat la nivelul anului trecut. Deci au scăzut rezervările de vacanțe, bilete de avion și cazări. De asemenea, vânzările de bilete au scăzut, fie că e vorba de un meci, fie de un concert, astfel de evenimente nu au mai avut loc, după cum bine știm.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT