• Pandemia a schimbat comportamentul cumpărătorilor online
  • Gadgeturile și hainele sunt la mare căutare
  • Mulți români au făcut primele cumpărături online în ultimele 6 luni

Odată cu pandemia, s-a schimbat și comporamentul consumatorilor.
Chiar și cei care nu erau familiarizați cu tehnologia, au început să
cumpere online.

Schimbarea este una destul de vizibilă. Conform studiului făcut, 20% dintre românii intervievați au cumpărat pentru prima dată din online în ultimele 6 luni, deci în pandemie. Iar în rândul novicilor se află acei români pe care pandemia i-a vulnerabilizat fie financiar, fie din punctul de vedere al sănătății și părinții cu copii sub doi ani. 85% dintre cei care au mai cumpărat online au achiziționat produse dintr-o categorie nouă.

La cea mai mare căutare rămân hainele și electrocasnicele. Urmate în top de serviciile de food delivery, produsele de îngrijire a locuinței și produsuele pentru copii. Diversitatea de mărci și de produse este un diferențiatior de termen lung pentru e-commerce și un motiv de alegere important pentru 66% dintre participanții la studiu.

Recomandări

CIOLACU: „RO ESTE INSTABILĂ”
INTERSTELLAR ARE SUCCES
BITCOIN INTRĂ ÎN LUX
DAC-AȘ FI PREȘEDINTE...
CE URMĂREȘTE RUSIA?
NOI AUDIERI LA TIKTOK

61% dintre cumpărătorii online apreciază confortul venit din serviciul de livrare, iar pentru 51% contează foarte mult libertatea de a face cumpărături oricând, de oriunde.